Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

7 Ocak 2015 Çarşamba

yeni yazar st nedir ben kimim

merhaba ben artun bi ara erdem yazısında bahsetti galiba şimdi benim burda olma amacm arda gelip survival camping  de lux ve rahat yaşamayı anlatmak ama çok üşengeç bi insanım yani beni ayda bir görme ihmaliniz var

ST nedir
st bizim lisede arkadaşlarımızla kurduğumuz tayfa grup (yalnız öyle onune gelen giremez kurallar var)kitabımız falan var bunlar açıknlanır anlatılır sonra hele bi ddeğerlensin şu blog
 ben öyle erdem gibi fazla yazamam bi ara radyoda açarız dediğim gibi bi okuyucular artsın

1 yorum:

  1. Hoşgeldin, nihayet görmüşsün... Ahaha... Ayda bir; hakkatten, o bile fazla olabilir...

    YanıtlaSil