Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

21 Ocak 2015 Çarşamba

Saçmalayacak konu bulamayan Paludaryum'un dramı

Sırf saçmalama yazısı yazmak isteyip konu bulamadığımdan başlığı öyle attım.

Aha; onigiriyi bulgurdan yapsak nasıl olur acaba? Evet; evet... Ha...

Asya turundan 1 Çinli, 1 Japon, 1 de Koreli aşçıyla dönme planım var.

Evet; o zaman hobi olarak açmayı düşündüğüm Ramen ve Uzakdoğu lokantası'nın menüsü... Hmm... Dur bir...

Önce; menüyü dört kısımda açıklayacağız: Çin, Japon, Kore, Diğer

Yok, yok... Makarna, pilav, sebze yemeği, et, çorba, tatlı, içecek...

Ha; bir de promosyonlar... Meze...

Ee... İşletmemizde domuz ürünleri ve alkol bulunmamaktadır.

Bir dakka, Another izleyip geliyorum.

Hah...

Makarna çeşitleri... Malzemeleri kendin seçtiğin ramen (Türk usulü, benim), Miso ramen, ramen, ramyeon (Korean ramen), Nudo, Leader ramen, Arda'nın rameni, soba, wagamama yakisoba, sebzeli yakisoba, Nana usulü yakisoba, yakisobapan, nabeyaki udon, sebzeli tavuklu udon, mantarlı ve hizikili udon çorbası, udon, Korean noodle, soya soslu noodle, sebzeli noodle, sebzeli tavuklu noodle, rabokki, Bibim Naeng Myun, Naengmyeon, somen, KungFu ramen, shin cup noodle, Japchae, indomie noodle

Of sıkıldım... Makarnalar bu kadar...

Pilavlar...

Onigiri, aslında Onigiri Japonların kumpiri lan... Kumpir gibi seçilecek, içine konulanlar, pilavına konulanlar...

Pilav çeşitleri: Onigiri, panda-nigiri (Bu sade ve promosyon, ne sipariş ederseniz edin kişi sayısı kadar getiriyoruz), Bibimbap, 라이스 오믈렛 (Körili sebzeli pilav, pirinç omleti. Bunu yanında ketçap ve mayonezle getiriyoruz), Dakjuk, Omu raisu (Japon pirinç omleti), Kare raisu (Köri ve pilav), roll sushi, maki sushi, vejetaryan sushi, oyako donburi, bento, kong-na-mul-bab (Soya filizi pilavı), kimbab (Kore sushisi), 고기 김치볶음밥 (Kıymalı turşulu yumurtalı pilav ÇN: WTF?), 쇠고기 야채죽 (Etli sebzeli pilav lapası), nigiri sushi

Aman sıkıldım...

Of...

Hm... Geçen gün baktım yürüyordum, baktım herkes yürüyor...


Hay ben kafama...

Neyse...

Hmm... Puf... Of... Hmm...

Ok tmm

Şu an saçmalamak için saçmalayıyorum.

Neyse...

İşte...

Hm...

Resimlerini koyayım da sizi acıktırayım bari...

Nigiri sushi

Miso ramen

Nudo

Leader ramen

KungFu Ramen

Shin cup noodle

Rabokki

Bibim Naeng Myun

Naengmyeon

Bibimbap

라이스 오믈렛

Dakjuk

Omu raisu

roll sushi

maki sushi

vejetaryan sushi

kong-na-mul-bab

kimbab

고기 김치볶음밥

쇠고기 야채죽

Japchae

Indomie noodle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder