Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

7 Ocak 2015 Çarşamba

Hangi kertenkelesin?

Evet; bir saçmalama yazısından daha merhaba. Ama bu sefer sizi de işin içine dahil edeceğim. Hep birlikte bu testle, hangi kertenkele olduğumuzu öğreneceğiz. Acaba ben hangi kertenkeleyim? Neyse... Ulan, bekleşen bir ton yazı var; ben burada neyle uğraşıyorum... Kıracam kafamı bir gün, o olacak. Evet; bu daha hiç bir şey, ben kendimle ne biçim tartışıyorum... Psikolojik sorunlarım olduğu doğrudur bu arada. Neyse...

1) Düşmanına karşı ne yaparsın?

a) Kuyruğumu dikip kaçarım
b) Tıslarım
c) Kamçılar (Döver) ya da ısırırım
ç) Üstün gizlenme yeteneklerimi kullanırım
d) Bana düşman olmaya cesaret edebilecek yoktur!
e) Kaçarım
f) Onu yerim
g) Bir şey yapamam, ama genelde beni yılan sanıyorlar zaten
ğ) Hele bir dokunsun bakalım!

2) Yemekte ne yiyelim?

a) Bilmem ki; meyve olur, et olur... Yemek seçmem ben fazla.
b) Biraz et, azıcık da ot ama favorim pirinçtir.
c) Et et et!
ç) Ne olursa olsun, hareketli olsun!
d) Böcek?
e) Ağzıma sığan her hangi bir şey.
f) Koca bir bizon, ya da sığır... Kuzu çevirme... Et olsun da; sen de lezzetli görünüyorsun bak?
g) Ee... Ay, utanırım ben...
ğ) Hm... Kendim avladığım bir şey.

3) Hangisinde yaşamak istersin?

a) Kuytu köşe olsun da, her yer olur! Yeter ki kafamı dinleyeyim.
b) Su kenarı! Pikniğe ne zaman çıkıyoruz?
c) Yeter ki pençelerim aradığını  bulsun!
ç) Orman... Ya da vaha...
d) Parıltımı gösterebileceğim bir yer! Podyum var mı podyum?
e) Şehir iyi gibi ya... Memleket de iyi... Memnunum ben...
f) Sığabileceğim bir yer.
g) Yerin altı pls
ğ) Çöl

4) Hazırlanman ne kadar sürer?

a) Fazla değil ama bakımlıyım...
b) Ben zaten alımlıyım!
c) Hazırlanmam... Evde neyse dışarıda da o!
ç) Bir türlü hazırlanamam, vakit geçer gider...
d) Ben her halimle parlarım!ü
e) Pek fazla değil...
f) Kıroyum ben... Ya da ağır abi de olabilir... Adamın bacağından içeri zehir sıkarım!
g) Ayy... Evden çıkmam ki ben, çıktığım an insanlar... Ayy...
ğ) Abiyim ben, zaten öyle giyiniyorum.

5) En çok değiştirmek istediğiniz özelliğiniz?

a) Korkaklığım...
b) Çok şişmanım...
c) Çabuk sinirlenirim!
ç) Kararsızlığım
d) Övünmek gibi olmasın ama öyle bir şey yok...
e) Bilmem ki? Kesin vardır ama... Aklıma gelmiyor şimdi...
f) Isırma ve kavga etme huyum
g) Ay... Neyi sayayım ki? Ama lütfen; evrene sesleniyorum, bana üvey evlat gibi davranma! Of... Bak yine üzüldüm... Ne zaman öleceğim yaa?
ğ) İnsanlar benden uzak durmasın! Öcü değilim ben!

Eveet; gelelim test sonuçlarına... 0... Hahaha, şaka şaka...

a'lar çoksa: Geko!


İşte sen! Korkak süper kahraman! Kuytu köşelerin sinsi avcısı, ışığın korkak varisi! Gece uyumaz, sabah kalkmaz; kertenkele dünyasının öğrencisi!
b'ler çoksa: Iguana

Çok insan canlısısın ama göz korkutmayı da bilirsin yeri gelince! Yalnız için içine sığmaz, dışın da olduğu yere sığmaz! Bir de; tam bir su delisisin ve oldukça hijyeniksin.
c'ler çoksa: Keler!

Fazla söze gerek yok; siz kelersiniz... Sinsi avcı, korkusuz ve adaleti kendi pennçeleriyle sağlayan biri!
ç'ler çoksa: Bukalemun

Sana kararsız diyenleri takma sakın; sen sadece ortama uymasını biliyorsun! Ama amma da sinsisin haa... Arazi olmayı pek iyi beceriyorsun ama Allah rızası için yemek zevkini değiştir.
d'ler çoksa: Skink (Parlak kertenkele)

Skink! Her ortamda göze çarpıyorsun, ama dikkat et; o kadar çok parlarsan elbette seni çekemeyenler olacak! Seni ballı seni... Doğuştan gelen bir çekiciliğin var ama dikkat, sen de ne haset ediyorsun be! O kıskandıklarının ne fazlası var senden?
e'ler çoksa: Lacertid!

Lacertid, yani bildiğimiz; kertenkele deyince akla gelen kertenkelesin... Hayatından gayet memnunsun, fazla söze gerek yok...
f'ler çoksa: Varan!

Kavgacı, çok bilmiş, ayrıca sert çocuk seni! Ama tam bir "çocuk"sun. Dikkat! Çok pis kavga edersin!
g'ler çoksa: Ayaksız kertenkele

Herkes seni yılan sanıyor ama sen aslında çekingen, masum birisin... O yüzden toplum içine çıkmıyorsun... Üzme sen kendini, asıl yılan onlardır onlaaar...
ğ'ler çoksa: Helodermit (Zehirli kertenkele)

Sana bir kez dokunan, ölüp gider... Kurbanının mezarını kendi pençelerinle kazarsın. Ama aslında elinde değil bu, böylesin sen; ne yapabilirsin ki? Nasıl değişebilirsin ki? Biraz yumuşa, desem sana; beceremeyeceksin, biliyorum... En iyisi sen böyle takılmaya devam et.

TÜM KERTENKELELER İÇİN ORTAK NOT: Bu test sadece eğlence amaçlı olup hiç bir bilimsellik yahut fal ögesi vs. içermemektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder