Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

8 Ocak 2015 Perşembe

Havuç...

Donburi yapmak için havuç keserken, elimi kestim. Sağ tarafını kesiyordum da... Şimdi sizi, ilgili WhatsApp mesajlarıyla baş başa bırakıyorum.

Ben: El kesiğinden gelmedim okula 11.01
Merak edene 11.01
Benim diyen psikopatta bu kadar derin yarık yok 11.02
Kemiğe kadar yarıldı 11.02
Parmağın yarısı gitmişti 11.03
Dikiş var şu an 11.03
Derstesiniz siz şimdi di mi 11.03
Tuna: Zil çaldı 11.05
Sude: Gecmis olsun erdem
İbrahim: Ssjss
Yunus: Bugs bunny gibi normal elinle yesen ya havucu ve olum
Kaan: Kanka geçmiş olsun çok üzüldük
Ben: Yok, yemeğin içine içindi
Kaan: Bir hata resmi yas ilan ettik havuc yemeyeceğiz
Eda: Gecmis olsun erdem
Ben: Sağ tarafını keserken, elime girdi bıçak :D
Elimi kestiğimi de bıçak kemiğe çarpıp ses çıkardığında fark ettim havuç nasıl yumuşadı yaa diye düşünüyordum :D
Kaan: Oğlum anlatma lan fenalık geçiriyorum :D
İbrahim: Sjsjss karnım agrio şuan
Ben: Siz bir de bıçağın halini görecektiniz
Tertemiz hiç kullanılmamış gibi
Ama mutfak-banyo arası olay yeri incelemeye döndü
Yalnız ilginçtir ki hangi tür börtü böceğin ısırması sokmasında ne yapılacağını anlatan sağlık kitabında kesikler diye bir başlık bile yok

Evet, böyle... Sağ işaret parmağı kıvırmamam gerekiyor. O yokmuş gibi davranıyorum. Omuzdan da TATANOZ iğnesi yedim zaten (İbo sana gönderme bu)

Başlığa bak amk... Ha; küfür çok acayip bir şey... Yaklaşık bir hafta önce, hayattan öyle bezmiştim ki; hayatımda ilk defa gerçek küfür kullandım. (Önceden sansürlü küfür kullanıyordum: Gibiyim vs.)
Sonra, sövmeye başladım; sonuç: Daha rahatlamış hissediyorum. Neyse...

Ja desu!

Ha; hazır gidiyorken hava atayım.

Rhopalurus junceus, Scorpiones'ten; bacakları şeffaf, gövdesi oldukça zengin ve genelde karoten içerikli pigmentlere sahip olan bir canlıdır. Insecta, Mymorpha, terratik molluca'larla, Blaptica dubia, Tenebrio molitor, Pyralidae larvæ, Isopoda, Zophobas morio ve envai çeşit küçük animalia ile beslenir. Hadi size görev; bilin ve resmini getirin bana!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder