Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

11 Ocak 2015 Pazar

Torrent Nedir, Nasıl Kullanılır, Ne işe Yarar ?

Değerli dostlarım dün bloga katılışımın şerefine sizlere bir hediye sunacağımdan bahsetmiştim (belki tam tersi olmalı, siz bana sunmalısınız ama olsun :) ). İşte sizlere bugün doğrudan bir hediye veremesem de daha önce bununla tanışmamış olanların hayatında devrime yol açacağını düşündüğüm bir programı sizlere tanıtıyorum. Bu programı yıllar önce tanıdıktan sonra bizzat benim hayatımda ciddi derecede olumlu şeyler oldu. Biraz zaman ayırmanızı ve Torrent programını kullanmayı öğrenmenizi tavsiye ediyorum. Tabi şimdiye kadar zaten bu programın nimetlerinden faydalanmaya başlamamışsanız :). Kesinlikle  teknoloji özürlüyüm diyen kişilerin dahi rahatlıkla öğrendiği basit kullanıma sahip bir programdır. Video bana aittir. Yarın video ve örneklerle zenginleştirilmiş ikna teknikleri yazımı bu Blogda bulabilirsiniz. Selam...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder