Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

15 Ocak 2015 Perşembe

Kreasyon?

Uzun zamandır saçmalama yazısı yazmadığımı, dehşet içinde fark ettim.  Hep bilgi, üstüne arabesk tadında yazı... Olmaz ki böyle...

Tek sorun, ne saçmalayacağımı bulamıyorum.

Buldum...

Erdem Kış Kreasyonu...

 Çıkabilen içi tüylü kapüşonların yanlarını kıvırmak suretiyle börke çevirmek ve keyfiye ve atkıları kuşak olarak kullanmak,
 Kuş tüyleri, poçular,
 Börk üstünde kuş tüyü,
Ve hançerler moda bu kış.

Şimdi, nereden mi biliyorum?

Eskiden, yamalı giysileri severdim. Şimdi moda...
Eskiden, yırtık pantolonları severdim. Şimdi moda...

Kapiş? (Kapiş ne amk, kapiş ne? Kafamı... Neyse, sakinim)

Ha; bir de üstü nakışlı yün kazaklar moda.

Bu arada; poçu dediğim şey poşu değil. Aslında, yörük poşusu denebilir. Keyfiye diye ararsanız uygun sonuçlara ulaşırsınız.

EDİTİMSİGİLLER

Ayrıca gri sweatshirt'ler, serpuşlarda kuş tüyleri, çoban asaları ve polar kabanlar da moda.

Bir de; Allah rızası için okuyan biri varsa yorum yapsın. Bakın, blogger olmanıza gerek yok yorum yapmak için; herhangi bir hesapla yorum yapabiliyorsunuz. Yaa yorum yapın yaa...

Hocam nasılsınız?
Standart, Allah standarttan ayırmasın.

Geçen gün Naruto izliyordumi bir baktım koltuktaki adam Nayamruto izliyor. Tamam, vurmayın... (Tersten oku, tersten)

Bazen düşünürsün... Sonra "ne düşüncem lan" dersin...

Biri beni durdursun.

Yorum yapmayan onun bunun çocuğudur? Yemediniz mi?

Yorum yapın yaa...

Yaa, anonim de yorum yapabilirsiniz... Yorum yapın ulan!
sjsdajkayorumyapınkoduklarımakkdjdskasjaöjasjlaskaskömassa

Bu gülüşten de etkilenmediyseniz hiç bir şey demiyorum... Küserim?

İngaaa ingaaaaq aaaaaaaaaağağağağağ ğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaağağağağağağağğağa


Oy anam anam,,

Bakın karikatürler koyacağım, onların hatırına yorum yapın...







Yukarıdaki aynı ben














Hiç mi şansım yok?

YORUM YAPIN LAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder