Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

10 Ocak 2015 Cumartesi

Bir Merhaba Da Bizden Olsun :)

Değerli okurlarımız ;

Adım Kaan hepinizi saygıyla selamlıyorum. Erdem ve Artun hocalarımın daha önce bahsetmiş olduğunu düşündüğüm Saints oluşumunun şimdiye kadar topluluğumuz için yapmış olduğumuz ve çevremize ciddi faideler sağlamış çalışmalarını, saatler süren araştırmalarını, zorlu olaylar sonucunda elde ettiği deneyimlerini bir dahi olduğundan şüphem bulunmayan Erdem kardeşimizin blogunda hepinize duyurmaya çalışacağız inşallah. Artun beylerin noktalama ve yazım kurallarına uymamasından ötürü bir Türkçe öğretmeni (inşallah) adayı olarak özür diliyorum. Blogumuzu en azından her üç günde bir ziyaret ettiğinizde tamamı ciddi emekler sonucunda oluşturulmuş bir yazıyı ekranınıza sunmayı planlıyoruz. Her biri yöneldiği alanda en iyi olmayı kendisine gaye edinmiş üç yazar sizlere birbirinden farklı onlarca konuda bilgi sunacak. Blogun sahibi Erdem kardeşimizin çok yönlü bir zat olduğunu sanıyorum-eğer birkaç yazı okuduysanız- tahmin edeceksinizdir. Kendisinden özellikle doğa ve canlılar konusunda ciddi bir istifade sağlayacağınız üzerine sizi temin ederim. Sormak istediğiniz soruları Blogun çeşitli yerlerinde bulunan yorum kısımlarından kendisine yöneltmeniz durumunda zannediyorum okuyamayacağınız kadar uzun cevaplar  alacaksınızdır. Buraya katkı yapmayı kabul etmiş diğer kardeşim Artun'u  geleceğin büyük tasarımcılarından biri olarak görüyorum ve eminim zamanla her iki kardeşim hakkında da abartma yapmadığımı görmüş olacaksınız.  Kendime gelecek olursam... Sizlere en ciddi hünerlerimi ve katkılarımı edebiyat alanında sunacağımı düşünüyorum. Kendi yazdığımız,okumaktan keyif alacağınızı düşündüğümüz, hikaye, şiir, deneme gibi onlarca eseri Blogumuzda sizlere sunmayı planlıyoruz. Kendi adıma ilk hedefim Blogun okunma sayısını bin sınırına çekmek. Bunun için elbette ki sizlerin de desteğinize ciddi anlamda ihtiyaç duymaktayız. Üç farklı ve çok yönlü insan tarafından işlenen Blogumuza arkadaşlarım adına hoşgeldiniz diyorum. Zannediyorum yarın sizlere oldukça işinize yarayacak bir hediye vereceğim. Lütfen takipte kalınız.  Keyifli akşamlar...

K.A.Ö

1 yorum:

  1. Çok iyi yazı Kaan hocam. Bu arada iltifatlarınız için müteşekkirim ama ben de biraz mübalağa ettiğinizi düşünüyorum.

    YanıtlaSil