Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

30 Ocak 2015 Cuma

Günlük tadında edebi denemeler

Mevsimlerden en çok baharı severim... Belki de ikiyüzlü olmasına rağmen iki yüzünü de herkes bildiği için.,

Yalnızlık... İki tür yalnızlık vardır... Biri gerçek, kendinle baş başa kaldığın; öteki ise kalabalıklar arasında yalnızlık. Asıl yalnızlığı severim, kalabalıklar arasındaki yalnızlıktansa korkarım. Aslında, kalabalıklar arasında yalnızdım.

Baharın en sevdiğim yüzü ilkbahardır. En çok kendim olduğum yüzü ise sonbahardır. O dönemde yalnız kalmaya fırsat bulurum. Yağmurda yavaşça yürümek... Onedio'ya sardım son zamanlarda. Şu tam da beni anlatıyor.

Az önce bir hangi meyvesin testi yaptım, çıkan sonuca bak:
Sen girdiğin her ortamda, kurduğun her ilişkide yabancılık çekenlerdensin. Sende bir farklılık var ve ne yaparsan olmuyor. Oldum olası böyleydin ve sıradan birisi olmayı da denemedin değil. Ancak şimdi çok iyi biliyorsun ki, sen istesen de sıradan olamazsın. Bu acayiplik yüzünden çoğu zaman acı çektiğin, yalnız kaldığın da oldu. Ama artık karakterin oturdu ve gönül rahatlığıyla: "Ben Böyleyim!" diyebiliyorsun!

Harbiden de doğru... Zaten doğduğum an yemişim hayatın sillesini... Hep de daha güçlü vuruyor... Neyse...

Onedio'ya sardım şu aralar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder