Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

22 Ocak 2015 Perşembe

Başlık mı? Hani, nerede? (Başlık bulamadım, bulabilen bir adım öne çıksın)

Arkadaşlar olmuyor böyle, hep ben yazıyorum...

Takipçiler (var sanki) yorum yapın be...

Gerçi kendi kendime konuşmaya alışığım ama kimse okumasın istesem burada blog halinde yazmam.

Caps işine sardım son zamanlarda, fikirleri çalıp caps yapıyorum. Hmm...

Hm...

Diğer yazarlar, siz nereye kaçtınız? (İbo merhaba yazısı bile yazmadın la)

Yok, yok böyle olmuyor... Yarın parmağımdaki bandı çıkarabileceğim...

Ha...

St. Bir elin parmakları olalım
Kardeslerim, sağ işaret parmağımın kadro dışı olduğu süreç içerisinde anladım ki parmaklarin birisi olmazsa işler çok zorlaşıyor ancak parmaklar şekil ve islemlerine göre farklı tipteler ve her biri farklı. Ilk başta elim islevsiz kalmıştı ama sonra fark ettim ki , diğer parmaklar var olduğu için bir nebze yapabiliyorum. Sağ işaret parmağı bükmeden düzgün yazı yazmak imkansız. Yani demem o ki parmaklar tek başına aslında hiç bir işe yaramıyor. Ancak birlikte olduklarında el denen basit görünümlü ama muazzam yapıyı oluşturabiliyorlar. Bir de parmakları özgü hareket ve işlevler var bunlar parmağın devredışı olması durumunda diğer parmaklarin o konuda islevsiz kalacağı şeyler. Ve bir parmak açırken diğerlerinin sızlamamasının namümkün olduğunu keşfettim. Ayrıca aynı yeteneğe sahip iki parmaktan biri daha öne çıkabiliyor. Tutma isleminin işaret parmakla yapıldığı kabul edilir ancak orta parmak da daha sönük de olsa bu yetenegi gösterir. Kardeslerim, st de biz bir elin parmakları gibiyiz.

Evet...

Hmm...

Hm...

En iyisi capsleri koyayım...







Bir de İng.den çevirdiğim capsler var.









Death note capsleri kendi yapımım, bleach capsleri çeviri.

En alttaki İngilizce, daha iyi çevirisi olan beri gelsin.

Ee...

Bari videolar koyayım, eğlendireyim sizi biraz...

Bir kısmını izlemedim ama yapım aynı...

Eto ano...

İii...

Hadi ben kaçtım...

1 yorum: