Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

23 Ocak 2015 Cuma

desteklediğim anime romantic relationships

Bleach
İchiHime

Ama İchiRuki ve IshiHime olsa da üzülmem. Böyle aşkını içinde yaşayan karakterleri ayrı bir seviyorum.
Urahara x Yoruichi

Zaten çok yakınlar ama acaba yakınlıklarının türü ne...
Naruto
NaruHina

İchiHime ile benzer nedenlerden ve Hinata'yı kendime çok yakın gördüğüm için. Oldu da zaten, ne yani, Narusaku mu olacaktı? Hem Naruto Sakura'yı sevmiyordu, Pain savaşından sonra Sakura onun için sadece arkadaş (Şu çok tartışılan "kanojo". Kanojo hem "kız ama arkadaş" hem de "kız arkadaş, sevgili" demektir)
SasuSaku

İkisine de gıcığım var. Hayır, ben gerçek hayattaki insanlardan bu kadar nefret etmedim. Ama kutluyorum bu çiftimizi de, düğünde semender (salamander) mührü takacağım ikisine de. Ama ne diye anons edilirim bilmiyorum.
Gintama
Ne romantiği, ne ship'i Allah aşkına? Gintama bu... Ama Ginotae olacakmış gibi geliyor... Shinpachi de Kagura'yla yakışıyor ama onun Otsuu durumu var.

OP
Henüz tayfayı tamamen toplamadılar, o yüzden bilmiyorum... Boa Hancock'lu bölümlere gelmedim daha...
Another
Dur bir da, daha 3. bölümü seyredeceğim az önce. Ama tahmin ediyorum, Misaki'yle baş roldeki çocuk (adını unuttum) yakışıyor. Of, anime çöpçatanı olduk ya; bu gidiş gidiş değil, biri beni Dünya'ya döndürsün. Hayır o bir şey değil, sonumun anime karakterleriyle evlenen Japonlar gibi olmasından korkuyorum.

Death note
Death note la bu... Kira yalnız gebermeliydi ama L ölmeyeydi L x N iyiydi. (Yaoici değilim, N hideyoshi yani kız sayılır. Tabi tabi, boku no pico da izle o zaman aq)

Mirai nikki
Hm... Yuno'yu severim ama Yukiteru ile Akise daha iyi bence. Sahi, ikisi de erkek değil miydi ya? Biz yuki x yuno'ya devam en iyisi. Bir de Hinata ve yanındaki kız... Şimdi fark ettim de, Death note ve Mirai nikki'de düzgün ship'im yok.


Nichijou
Zaten romantik kurgu, openingine rağmen bayağı geri planda. Sakamoto favorim. (Bkz. Kedidir kedi)
Arakawa under the bridge
Zaten animenin kurgusu ship üzerinden gidiyor, dalga mı geçiyorsunn?
Tokyo ghoul
Touka x Kaneki... İnsan olmaya çalışan ghoul ve ghoul olmamaya çalışan insan... Aslında, Hide x Touka da olabilir.

Şimdi baktım, Another'daki baş rolün adı Sakakibara'mış. Ve daha önce ship'leyen olmuş. Hah, mirai nikki'de diğer kız da Mao imiş. (Mao kız ismi mi ya?)

Saçmalama konusu bulamıyorum...

Hm... En iyisi ee...

Hmm...

Of...

Hadi ben izleyip geliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder