Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

25 Ocak 2015 Pazar

Arşiv arşiv + Hangi akvaryum balığısın

















































Of, devamı paylaşılmıyor...
Bir dakika, direkt dosyayı paylaşacağım.

Son zamanlarda ben-odaklı paylaşım yapıyorum ama saçmalamak isteyip konu bulamayınca böyle oluyor işte. Aha, buldum; hangi akvaryum balığısın? Ne? Sizi de işin içine katacağım tabii...

1) Hassas mısın?

a) Acayip hassasım
b) Çok dayanıklıyımdır
c) Umrumda değil
ç) Şartlara göre değişir
d) Evet...Galiba... Ama hiç hasta olmam, o kadar söyleyeyim.
e) Yok... Değilimdir herhalde... Yoksa hassas mıyım?
f) Pek değil...
g) Neye göre kime göre?
ğ) Kabuğuma çekildiğim sürece

2) Bitkileri sever misin?

a) Çok severim
b) Diplerine düşmüş yiyecekleri yemeyi severim
c) Evet, onları temizlerim hatta
ç) Çok severim ayrıca bitkilerde yaşamak isterim
d) Umrumda değil
e) Severim gibi ya...
f) Yemek olarak mı?
g) Karadakileri mi sudakileri mi?
ğ) Vejetaryenim ben...

3) Sen bir balık olarak karada yaşayabilir misin?

a) Hayır, hemen ölürüm
b) Hayır ama dayanmaya çalışırım
c) Çeşitli yöntemlerle ıslak kalarak hatrı sayılır bir süre yaşarım.
ç) Karayı keşfetmeyi severim ama nefesimi pek tutamam
d) Yaşarım sanki...
e) Hemen kuma gömülür, ıslak kalırım
f) Hayır ama kurtulmak için çok çabalarım
g) Tabii ki, ben bir amfibiyim!
ğ) İstediğim gibi dolaşırım karada ama sudan uzaklaşmam

Gelelim sonuçlara...

a'lar çoksa: Lepistes

Hassas birisin ayrıca biraz da kaprislisin.
b'ler çoksa: Çöpçü

Pisboğazsın, yerlerde yuvarlanmak senin için sorun değil
c'ler çoksa: Vatoz

İnsanlığa hizmet için yaşıyorsun ama karşılık alamıyorsun
ç'ler çoksa: Karides

Karides... Sen kesinlikle balık değilsin, farklısın ve hep farklı kalacaksın...
d'ler çoksa: Midye

Taş gibi sağlam ve soğuk... Biraz da pis boğazsın tabi...
e'ler çoksa: Kuhli

Yılana benzer görünümünün altında çok hassas, sevecen, insancıl biri yatıyor. Ama grup sevdandan vazgeç.
f: Japon balığı

Obursun ve sadece yemek için yaşıyorsun...
g: Semender

Evet, sen balıkla kertenkele arasında kalmışsın. Kararsızsın ve yemek ayırt etmiyorsun, yine de pis boğaz değilsin; sen sadece gurmeliğinin gereğini yapıyorsun.
ğ'ler çoksa: Elma salyangozu

Karada yaşıyor ama her fırsatta suya giriyorsun, di mi seni gidi...

Testi çözdüm şimdi, semender çıktım. Hakkaten doğru la... Bunu canlıların kendi özelliklerini "insanca" anlatarak yaptım... Zaten kertenkele testinde de geko çıkmıştım, hakkatten doğru...

https://drive.google.com/folderview?id=0BwQMHliTYiFKSTY3eHE4cUxQbnc&usp=sharing

İşte bu... Ja!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder