Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

21 Mart 2015 Cumartesi

Yazacak herhangi bir şey bulamıyorum bari biraz saçmalayayım

Telefonumdaki müziklerin %90'ını anime müzikleri, %7'sini Kore müzikleri oluşturuyor. Sadece %0,2 İngilizce şarkı var. (Saydım ulan!)

E... Of... Şu aralar iyice üstümde bir sıkıntılar olduğundan dolayı pek bir şey yazamıyorum. Kaan reklam yapıp kaçtı, Artun da yazmıyor...

Ulan aslında kaçacaksın ormanda yaşayacaksın ya... Zaten köye yerleşme planım var... Şu an bir banka hesabına ihtiyacım var; para biriktirmem lazım... (Buradan parayı ilk bulana selamlarımı gönderiyorum: Allah belanı versin)

Neyse, öyle işte... Ulan ya...

Tek eğlencem anime izlemek kaldı; başka hiç bir şeyden tat alamıyorum. Of...

Hm...

Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, neyse... Of of of of...

Bari "Survival Camping'in Galatlarını (Doğru bilinen yanlışlarını) Yıkalım" yazısı yazayım... Ulan yorum yapın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder