Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

11 Mart 2015 Çarşamba

ST Kampında Simgeler

Kamp simgeleri yapayım dedim; Kaan'ın da kameraman olmasına karar verdik (Her ne kadar kendi istemese de 3:)
Neyse; gelecekler yorum yapsın, hem bloga yorum istiyor hem de orada "Paludaryum nerede" diye etrafta dolaşan bir sürü kişi göreceksem bundan haberdar olmak istiyorum.

Önce; üye simgelerimizi görelim.

Kameraman taleplerine açığız; onun hayatta kalmasına gerek de yok; yanında yiyecek, çadır vs. getirebilir.

Geçiş

"Buradan geçtim" demektir.

Dönüş

"Ok yönüne döndüm" demektir. Kişi simgeleriyle birlikte kullanılmak zorundadır.

Non

Kişi simgeleriyle birlikte kullanılmak zorundadır. "Buradan ileri gitmedim" demektir.

Kamp

"Kamp alanı görüş sınırlarında" demektir.

Kampok

"'Kamp' işareti ok yönünde, görüş alanında" demektir.

Kaynok

"Ok yönünde kaynak var" demektir.

Kaynak

"Kaynak görüş alanında" demektir.

Yol

Ok yönünde ya da o yerde hayvan ayak izleri ve/veya patika olduğunu belirtir.

Zehr

"Yakında zehirli bitki var" demektir.

Yebit

Yakınlarda yenebilir bitki ve/veya yakmaya uygun materyal olduğunu gösterir.

Yılan

Yakınlarda toprakta yaşayan hayvanların delikleri olduğunu gösterir.

*****************************************************
Bir ağaç üstüne ya da toprağa ok atılır ve orada bırakılırsa; bu, oranın alternatif kamp yeri olduğunu gösterir.

Ateş

Yakında ateş yakma yeri olduğunu gösterir. (Giderken ateş yakmak için yapılan bir şey; örneğin yuvarlak biçiminde dizilip içine odun konmuş "ocak"lar, tandır fırınları) Ya da oradan geçerken ateş yaktığınızı gösterir.

Barınak

Yakında dinlenme yeri olduğunu ifade eder. (Bir kaç gün süren yollarda her gün sonunda -tabii eğer gece yürüyüşü yoksa- barınak yapılmalı. Ayrıca dinlenme yerleri gerekli; özellikle "Non" işaretinden sonra)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder