Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

29 Mart 2015 Pazar

Elin Oğlu Hakkında

Evet, ATV'de yayınlanan programdan bahsediyorum. Leyla ile Mecnun'un bitişinden sonra boşlukta kalan bünyem, uzun zamandır bir Türk yapımına bu denli gülmemişti. Türk komedilerini boş bir gözle takip ediyordum. Ama bu programda uzun zaman sonra bu kadar güldüm. Tabii onun Türk versiyonu olduğundan buram buram Abnormal Summit kokusu alınıyor. Zaten yapımcılar da kabul ediyor Abnormal Summit'in Türk versiyonu olduğunu... Özellikle Çabi'nin şu versiyonlarına alışkın bünyem:
Suskun haline pek anlam veremedi.

Neyse...

Abnormal summit demişken; Enes'in olayı ne acaba? Aman, neyse...

Ha; nihayet Pasta ilk bölümü seyredip bitirebildim...

Ore no bilmem ne gakuen wa love comedy de bitti... (Ben bitirdim yani, zaten güncel bir anime değil)...

Bakalım; net uyuzluk yapmazsa Kiseijuu'ya başlayacağım. (Sahi, bir türlü Shingeki no Kyoujin'e başlayamadım. Ama N.I.T sağ olsun öyle çok spoiler yedim ki... Gerçi çoğu animede spo yiye yiye güncel olup sonra mangasını okuyorum... Spoiler demişken; Mirai nikki klasik spoiler best of one'ı da vereyim: Yuno ölüyor. Aslında tam öyle değil de, neyse... Oha, parantez varmış...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder