Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

1 Mart 2015 Pazar

Gelişmeler...

5 günlük kamp vakti iyice yaklaşıyor. Götüreceğim malzemeleri listeledim... Ha; Twitter sayfam (Bu twitter üç yıldır var ama ben kullanmıyordum): https://twitter.com/erdemcelik98

Listesini vereceğim...

Balıklar da kendine geldi.

Götüreceğim malzemeler:

Teneke kutu ve açma halkası x3 x3
Bıçak x1
Kamp bıçağı x1
İğne, çengelli iğne
Çanta x1
Bunların yazıldığı defter x1
Boş su şişesi x2
Uyku tulumu x1
Çadır x1 ya da x0
Ok ve yay x1 x(Ne kadar varsa)
Bardak makarneks x1
Alüminyum tencere x1
Konserve yaprak sarma/mısır x1
Konserve biber dolması/türlü/taze fasulye/bezelye x1
(Dikkat! Kampta beş gün kalacağız. Ve bunlara sadece ölecek olduğumuz durumda başvuracağız. Yemek bulma işinin planını çoktan yaptığımdan pek öyle bir derdimiz olmayacak gerçi)
Uçlu kalem x1 (Daha sonra mürekkep/boya yapılacak)
Keser x1 (WTF?)
Misina (Hemen ip yapacağız ama biterse diye, orada ısırgan sarmaşık aramayalım)
Tahta sopa x2 (Sanki orada bulamayacağım aq)
Kerpeten x1 (WTF?)

Şimdilik bu kadar... Çadır meselesinde de, barınak yapacağız. Herkes malzemesini kendi getirecek, Artun ile Kaan da listesini paylaşsın. Bende bilgi var, Artun'da yetenek var ama Kaan kampta ne yapacak, onun üzerine derin geyik çevirdik. Neyse... Yani kamp malzemelerini de güncellemiş oldum... Dikkat ederseniz, 5 günlük kampa 3 öğün yemekle gidiyorum. Geri kalan zamanlarda kendimiz yakaladığımız şeyleri yiyeceğiz. Su kenarında olduğumuz için -tadından ve kokusundan nefret etsem de- balıklara yöneleceğiz. Ayrıca şu tuzakla kurbağa da yakalayabilirsiniz:
bushcraft-fish-trapSnare6
Kurbağa, sudayken onun dışına atlayamaz; pürüzsüz bir kaya seçerseniz de üzerine tırmanamaz. Ama kurbağa işi sakat... Mesela şu kurbağaları gönül rahatlığıyla yiyebilirken:

Şunlar zehirlidir:
Tek fark üzerlerinde parlak yeşil bir çizgi olup olmaması...

Evet, gönül rahatlığıyla yenilebilecek tek kurbağa ova kurbağasıdır. Parlak şeritli ova kurbağası ise zehirlidir. Kara kurbağaları ve ağaç kurbağaları zaten zehirlidir. Kurbağanın derisi mutlaka soyulmalıdır! Aksi halde zehirsiz kurbağalar bile bir takım sorunlara sebep olabilir. Göğsü ve bacakları ancak yenebilir, göğsünden çorba yapılır; bacakları da ya çorbaya katılır ya da kızartılır. Yılan etinden köfte de oluyor, ona da kafayı taktım. Ben bu yılanı nasıl yakalayacağımı da buldum. Et zaten ayrık, böyle kıyma mı desem; ton balığı konservesi mi desem öyle bir kıvamda; tabii bu bahar ve yaz ayları için geçerli, kışın fare yediklerinden eti kart oluyormuş. Ha, nasıl unuttum? Kamp malzemelerinde tuz da var. Tuzu yemeklere katmak için değil; farklı şeyler için kullanacağım.

Hadi bay!

Ha, alüminyum tencerenin kapağı da var, onu da kesme tahtası olarak kullanmayı planlıyorum. Acaba çakmak/kibrit alsam mı?

Ek malzeme ekledim....

Tuz
Çakmak x1
Kibrit
Çöp şiş x6
Kapaklı kap x1
Lastik x50
Tül
Makas x1
Törpü x1

İşte böyle...

Hadi bay!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder