Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

25 Mart 2015 Çarşamba

Hinata, Tomoko derken erkek karakterlerden kime benzediğimi söylemediğimi fark ettim

(Yukarıdaki başlık değil, giriş cümlesi.)

Erkek karakterlerden Gintoki'ye benziyorum.

Saçma sapan doğuştan karışık saç Ok
Tatlı sevicilik Ok (Gerçi ben çilekli yerine çikolatalı sütü tercih ediyorum)
Umursamazlık Ok
Deli kuvveti Ok
Yanında gerçek kılıç taşımama Ok
İğrenç espriler Ok
Gönderme yapma? Bu pek yok...
Ha;
Rahat giyim ve elinden gelse her zaman o rahat şeyi giyecek olan ben...
Gintoki kimono:

Bu da Tatlı Fasulyeli (Azuki) Ginpesyal: (Gin-Spesial)(Japonca adı ile Uji-Gintoki-Don)

Yukarıdaki cosplay sınıfına giriyor sanırım; adını hatırlamadığım kadının ramen-ya'sında yiyordu Gin-chan bunu (Kagura mod on yapardım ama o zaman her on lafımdan on birinin küfür olması gerekir)

Neyse...

Bazı haberlerde vereceğim...

SAO'yu (Sword Art Online) bitirdim. Oyununu yükledim ama çalışmadı. Ama bitirme gazıyla acayip RPG oynayasım geldi ve neye benzediğini bile bilmediğim bir RPG'nin açılmasını bekliyorum dünden beri.

Yalnız Heatchillf'i yendiklerinde nasıl devam edecek demiştim, AlfHeim Online çıkardılar başımıza. Bir de çok hızlı geçti ya ilk bölümler ama Asuna'yı kurtarmaya çalışırken oyalayabildikleri kadar... Neyse...

Minecraft'tan süper RPG olur ha...

Ne diyordum? Hah...

Bir de şu var:

Ulan Yandere simülatör diye başlayan oyun Shingeki no Kyoujin'e döndü... Attack on Yandere asdaadsadasadasaas... Bu arada bu şimdilerde random gülüş amma ve lakin biz indirdiğimiz/açtığımız dosyalara isim koymaya üşenir böyle yazardık.

Neyse...

Ja ne!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder