Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

16 Mart 2015 Pazartesi

Barınak Nasıl Yapılmalı


Merhaba arkadaşlar ne zmandır yazı yazamıyorum kusura bakmayın dicem ama çok düzenli okuyan insan yok . barınağa ihtiyacım yok ben kendimi ağaca bağlarımyada fazla soğuk almayan biyerde yatarım diyorsanız bu yaz değilse geçersizdir.O yüzden okumadan geçme survivalcı... 

şimdi ilk barığımız benim erdemle gideceğimiz yaz kampında yapacağım barınak ve bu barınak çöl hariç her biom için en güzeli barınak buradaki tahtaları birbirine bağlamk yeine ağacada bağlıya bilirsiniz tulum örnek alınmış

ama kat biomunda kar boynuzu geçiyorsa ağaçların al kısımlarına doğru kazıp toprağa ulaşmalı ve kazdığımız yerin üstünü ot veya karla kapatmalıyız 
ve gelelim çöle çölde kalacağınız pek düşünmüyorum ama kalırsanız araştırmlarım üzerine en iyi barınağın bu resimdeki oldoğunu gördüm
kısaca barınaklar bunlardır bende bukadar bilgi ile doğada her zaman kendi evinizi yapabilirsiniz tabi bunların varyantlarıda var 
gibi erdem kaan ben muhtemelen şöyle bir yerde yatıcaz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder