Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

25 Mart 2015 Çarşamba

Bir Kaç Farklı Gruptan Bir Kaç Şey Düşünmesini İsteyeceğim

Aslında "bugüne kadarki tüm işsizliklerim" yazısı yazmak istedim ama içimden gelmedi bir türlü...

Neyse...

Of, çok sıkıldım okuldan. Yoruldum hayattan...

Ha; Artun, çam çayı güzel ama biraz sert... Bu gün (23.03.2015) yaptım...

Neyse...

Hah, ne diyorduk?

Evet, gelgelelim fasulyanın faidelerine... (Hadi translate sıkıyorsa bunu çevir!)

SURVİVALcılar

Ha, şu da var; SURVIVALCI ile SURVIVORCIyı ayırt etmek lazım.... Neyse...

Ey SC'ci! Düşün; hafif hafif rüzgarlar esen bir yaz gününde, otlarla dolu bir dağdasın... Arkanda kendi yaptığın dağ evi, fırında yaban yulafından ekmek pişiyor... Bir yandan çam çayı kaynıyor, bir yandan sincap şiş kızarıyor... Atmışsın oltanı, kurbağa yakalıyorsun... Oh... Lan ne güzel canım çekti ya... Neden bizim de yok yaa!! Bana ne küstüm... Devlet baba bize yabani yulaftan püskevit yapsana...

OTAKUlar

Düşünsene Luffy'nin tayfasındasın, Konoha, Aincard (Doğru mu yazdım bilmiyorum), Seireitei, Tokyo geziyorsun... Ah ah...

SCci OTAKUlar

SAO'da SC yapıyorsun, düşünsene... Off...

O değilde; site isminde "Akvarist" olmasına rağmen neredeyse hiç akvaryum paylaşımı yapmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder