Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

18 Nisan 2018 Çarşamba

Oynamayı ve/veya Youtube'da İzlemeyi En Sevdiğim Bilgisayar Oyunları

Şimdi, crack'le, adını unuttuğum o ünlü indirme sitesiyle filan eskiden beri aram hiç iyi olmadı. Aslında, teknolojiden pek anlamam. Bu yüzden; para verip aldığım veya kolayca indirilebilecek oyunlardan seçeceğim, bir de elbette kolayca bulunanları. Hani her internet cafede bulunanlar filan.

1) MINECRAFT
minecraft ile ilgili görsel sonucu
Uzun zamandır oynamasam da hem videoları, hem de oyunun kendisinin yeri benim için hala ayrı.

2) Age of Empires II: HD Edition
aoe II ile ilgili görsel sonucu
Evet, 3'ü de çıktı Aoe'nin ama hala 2'yi daha çok seviyorum. Eh, ilk oynadığım bilgisayar oyunlarındandı ve hala gayet eğlenceli.

3) Deceit
deceit ile ilgili görsel sonucu
Bunu oynayamadım, çünkü konuşarak oynamak gerekiyor. Ama Youtube videolarındaki yüksek geyik oranı nedeniyle bayağı sevdiğim bir oyun. (Steam'de bedavayken aldım ama şimdi değişmiş olabilir)

4) GTA
gta ile ilgili görsel sonucu
3, 4, 5, Vice city ya da adını unuttuğum öbürü fark etmez; GTA'nın videolarını izlemeyi seviyorum, fırsat bulursam ya da kafama eserse de oynuyorum. Bazen de sinirimi NPC'lerden çıkarıyorum, o ayrı konu; onun konumuzla ilgisi yok.

5) Mount & Blade: Warband
m&b warband ile ilgili görsel sonucu
Modlu olsun, modsuz olsun; son zamanlarda warband oynamadığım gün yok. Kılıçtan, oktan, yaydan uzak kalmamaya çalışmamla da ilgisi var. Çünkü neden, çünkü yay ve oklarım Balıkesir'de kaldı.

6) ARK: Survival Evolved
ark survival evolved ile ilgili görsel sonucu
Sıralama rastgele bu arada. İşte bu oyun, bana pusula okumayı öğreten oyundur. Kaybola kaybola pusula okumayı öğrendim lan. Youtube'da da milletin dinozor evcilleştirmeye çalışırken ölmesi acayip komik oluyor.

7) SoulWorker
soul worker ile ilgili görsel sonucu
Evet, Face'teki anime gruplarından birine dahilseniz illaki bu oyunu duymuşsunuzdur. Ayrıca evet, Face kaldı. Terk edilmiş köy modunda olsa da özellikle gruplar hâlâ bayağı aktif. Neyse, öyle işte.

8) Zula
zula ile ilgili görsel sonucu
Silahların sınırlı olmasından canım çıktı ama CS:GO'dan daha çok seviyorum. Sonuçta ücretsiz kardeşim, sevmek için daha iyi neden mi olur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder