Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

9 Nisan 2018 Pazartesi

Evet, vizelerim var ama ben hala burada yazı yazma, Youtube videosu kovalama, güncel animeleri takip etme, film maratonu yapma derdindeyim. Çünkü neden, çünkü "ders çalışmamak için yapılan anlamsız hareketler."

Bizim Fırat ağa var ya, geko olan hani; ulan on tane un kurdu verdim, hala doymadı, elime saldırıyor manyak. Şu morio kurtları bir gelsin de ben göreceğim onu doyuyor mu doymuyor mu... Ulan teraryumu temizleyemiyor, suyunu dolduramıyor, nem kutusunu nemlendiremiyorum bu manyak yüzünden. Ergenlik döneminde midir nedir...

Neyse, işte o kadar. Sadece bunları yazdım, çünkü neden? Çünkü ders...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder