Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

21 Şubat 2015 Cumartesi

Yeni nick'ler buldum (Niye? Çünkü işim gücüm yok)

Artun hala yazmadı barınak yazısını ama haklı sebepleri var (Bilgisayara ulaşamıyor adam :( Ulaşamıyor dedim de el konuldu yani... )

Bu arada üç yazarımız da 11. sınıf (Bizim zamanımızda lise üçtü ama şimdi lise kaç bilmiyorum)...

Ha, kobaya döndük... Ne kadar saçma sapan değişiklik varsa bizim üstümüzde denediler, olumlu olan her şeyi bizden bir sonrakiler arasında yaptılar.

Hayır deney faresi değiliz biz, insanız!

Konu nereden nereye geldi...

Ha, yeni nick'ler...

Paludaryum nicki akvarist yazılarında; ama Uzakdoğu yazılarında bana Urahara diye hitap edin (Urahara-san hiç fena olmaz hani... Ama chan da demeyin, o kadar da değil. Sama hiç demeyin; o ayrı bir konu... Ama başka otaku'lar dono diye hitap edebilir. Urahara-dono... Yok, siz san diyin en iyisi.) SC yazılarında ise nick'im Balık... Yok ya, balık olmasın... Ne olsun? (Niye balık olmasın; su kenarında direkt balıklara yöneliyoruz, o yüzden balık olmasın) Yengeç mi olsun? Yok, o da denizde çok sıkıntılı. Ne olsun, ne olsun? Çam ağacı mı olsun? Yok yok olmasın... Bıçak? O da olmasın... Daş olsun daş... Şaka şaka...

E, off....

Ha; boğaz iğnesi yapımı videosu;

Bende yemi nasıl komple takıyor diyordum, düşündüğüm gibiymiş...

Bu arada, survival'da bıçak bulamazsan öldüğünün resmidir. Çakmak taşıyla da yaparsın ama bıçakla 5 dk.da yapacağın işi çakmak taşıyla 5 saatte yaparsın.
Bu video işine de iyi alıştım...

Şu an boğaz iğnesi üzerine çalışıyorum.

Neyse... Akvarist yazılarında "semender" diyin bana... Evet, semender iyi. SC yazılarında da "bıçak" olsun... Yok yok, daş olsun daş...

O değilde ortalıkta sade gazoz kalmamış, hepsi limonlu ya da meyveli...

Of... İşte... Ha, otaku yazılarında Tomoki de diyebilirsiniz... Yok, yok; Urahara iyi, Urahara güzel. Imm... Değişik yani... Puff...

Tepee ve otağ'lar var mesela... Çadırın atalarından... Aslında ilk iki çadır türübunlar, çadırın atası ise kubbe barınak ve iglo...
Resim12
Hmm...

Hadi bay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder