Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

19 Şubat 2015 Perşembe

Hep hayallee hayallee ne zaman geeçekleşcek bunlaa

Hayal kurmayı severim... Ama hayat çok zor...

HAYIR, YIKILMAYACAĞIM!

HAYATA İNAT YAŞAYACAĞIM!

Şimdi; planlarıma bakalım...

1. Lise denen lanet şeyi bitirmek (Harbi biri bana hayatın skip tuşunu göstersin)
2. Üni.de part time çalışmak (Aslında Amerikan kültürünü de pek sevmem. Bazı kültürler gibi nefret etmiyorum ama çok da sevmiyorum... Nötr denilebilir)
2. Üni.de Aquatlantis için bir ortak bulmak (Bulabilir miyim ki?)

Ha; ilk önce Google adcense (doğru mu yazdım bilmiyorum) alacağım.

3. Asya turu (Harbi birazcık kafa dağıtmam lazım, lan niye bu hayat denen şerefsiz bu kadar zor? Hayat, duyuyor musun, sana inat yaşayacağım ulan!) (Bu Asya turu esnasında yürüyerek-otostopla-kamp yaparak gideceğim. Malzemeler ve rotamı belirledim bile! Tabii rota o kadar esnek olacak ki...)

Ulan bir haberleri izleyeyim dedim (Aslında TV'de bu saatte başka şey olmadığı için) ülke resmen komedi filmine dönmüş... Trajikomedi... Sonra Türkiye neden gelişemiyor... Resmen sinirden gülüyorum şu an... Hayır demokraside durum buysa saltanata dönelim bence, en azından suç işlemekten korkarlar biraz... Bu ne arkadaşım? Muhalefet hükumete, hükumet teröre, sonra hepsi bahçıvana suçu atıyor. (Bir de sırf muhalefet yapmak için muhalefet yapanlar var, o apayrı bir konu. Adamların hayat felsefesi "hükumeti suçlayamıyorsan bunun için hükumeti suçla) Hayır ülke olarak öyle saçma sapan bir hale geldik ki; haber bültenleri artık senaryosu hemen anlaşılan dizilere döndü... Hani şu üç ay sonra bile kaldığı yerden devam eden, her bölümü aynı ve ne kadar ara versen de yine her şeyi bıraktığın gibi bulduğun diziler gibi... Menü de bugün de siyasi atışmalar, mevsimlik olarak kar haberi var... Kesin cinayet ve hırsızlık da vardır... Gerçi onların yerine meclis kavgası vardı bugün, onlar olmayabilir.

Neyse, devam...

4. Bir işe girmek
5. Aquatlantis'i ve Erudo Ramen ve Uzakdoğu Lokantası'nı açmak.
6. Kendimi işten kovdurmak (Psikopat olduğum doğrudur, biraz mazoşistlik de var... Az ama)
7. Her şeyi mi planlasaydım? Kendimi sırt üstü bırakırım bundan sonra, artık ne olursa...

Aslında, CRS diye bir pet markası fikrim vardı uzun zamandır; Türkiye'nin Sera'sı, Tetra'sı, JBL'si... Gerçi boş ver bunu... Belki Aquatlantis bünyesinde bir şeyler olur...

Ha; evi unuttum... Ev...3. şıkta ev de var.

Bir de, zengin olursam (ben zengin olduğumun ertesi günü komple paraları harcarım o ayrı konu da) ada alırım... Şu Survival Camping'cinin çok (ama gerçekten öyle böyle çok değil) parası olsa ne yapar muhabbeti...

Of...

Sonuç: Muhtemelen hiç biri gerçekleşmeyecek ve ben yine soğuk sulu bir uyanış yaşayacağım... (İnşallah gerçekleşir yaa)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder