Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

11 Şubat 2015 Çarşamba

Evet, önce videoyu koyayım:
Biraz saçmaladım... Ve evet, R'leri söyleyemiyorum. (Ama sesim reelde bu kadar berbat değil. Yine berbat da, bu kadar değil).

Eveeeeeeeeet....

Gelelim fasulyenin faydalarına...

Şimdi... Bir video vardı, onu bulabilirsem...

Evet, dün sukiyaki yaptım ama içine pirinç koymayı unuttum. Tadı pek hoş değildi, belki de hala Miso'nun etkisidir.

Ha; daha önce "Yaprak sarma ve sushi aynı şey" demişken neden "İyisiyle kötüsüyle Uzakdoğu Mutfağı" yazısına "Yaprak sarma seviyorsanız sushi yiyin" yazmadım? Çünkü sonra yaprak sarma boğazınızdan geçmiyor. (En azından ilk günler)

E...

Evet, MC'ye kaptırdığım üçüncü yazı ama şu dangalaklar MC'nin gerçekte ne olduğunu öğrenene kadar yazacağım. Onedio'ya sardım şu sıralar...

Ha, MC'de Creeper görünce öldürmemek için kaçanlarla köpek korkmasın diye yolunu değiştirenlerin aynı kişiler olduğu tespit edildi. (Biri de benim)

Ruhun hangi Dünya şehrine ait, testi yaptım; Seul çıktı ya la. Al işte, ruhun hangi millete ait testinde de Koreli çıktım.

Aslında, Türkler de Uzakdoğulu zaten. (Allah rızası için başka kim çöp şiş denen bir şey icat eder ki? Lan, canım kebap çekti; neyse...)

Ona dair de bir liste yapacağım. Ben Türkmen'im bu arada.

Hadi, ben kartopu oynamaya çıkıyorum; bir de bulabilirsem değişik bir SC tarifi yapacağım.

Abayo!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder