Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

19 Şubat 2015 Perşembe

Burada bir başlık olacaktı sanki?

Bir Survival Camping restoranı nasıl olurdu diye düşünüyordum... Sonra 2. gün mühürleneceği aklıma geldi. Sonuç olarak yılan, çekirge, örümcek, tilki... Bunlarla birlikte tamamen SC yöntemleriyle arıtılmış sular...

Yine de yolunu bulabilen olur diye etraflıca açıklayayım:

Kendin pişir-kendin ye... Tabii isteyene biz de pişiriyoruz.

Mesela menü... Tarantula burger, çekirge kavurması, ballıbaba salatası (ballıbaba, bal ve bir kaç malzeme daha)...

Aslında, en iyisi menü yapmamak.

O zaman, malzemeleri sıralıyorum...

Tilki eti, samur eti, sincap eti, gelincik eti, akrep, yılan eti, kertenkele, kaplumbağa, kara salyangozu, balarısı, bombus arısı, kirpi eti, çekirge, ipekböceği tırtılı, unkurdu, ağustos böceği, tarantula, toprak solucanı, balık, midye, karides, yosun, otlar, kömür, kum, bal, tahta...

Ha, fikrin ne çabuk değişiyor mu diyorsunuz? Fikrimin değiştiği filan yok azizim, Sadece biraz açgözlülük yapıyorum....


Sonuç olarak hayal kurmak bedava. Tabii ne kadarı gerçekleşir, bilemiyorum... Olsun, hayallerle yetinebilirim... Tabii gerçekleşse de hiç fena olmaz.

Ve sahi, hayata inat yaşamaya karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder