Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

14 Şubat 2015 Cumartesi

Rapor

Evet, rapor vereyim dedim.

Otaku raporu:

Pek anime izleyemedim, zaten Kore dizilerinden iyice koptum. WataMote'de iyice güldüm ama... Özellikle "Yazın ne yapılır" diye araştırıp korku hikayelerine  sarması çok iyiydi, aynı ben. (Cidden yaptım bunu). Sonra tek başına tuvalete gidememesi filan... FT'de Ogi sağ olsun bölüm atlaya atlaya gittiğimden "ne oluyor lan?" diye kaldım. Peri ışıltısı büyüsü, Cana'nın Gildarts'ın kızı olması filan... OP izleyemedim. Bleach'de de Vaizard'lar Arrancar'lara düşman mıymış lan, diye kaldım.
SC Raporu:

Kışın yiyecek bulmanın zor olduğunu fark ettim. Buzul iklimlerinde kamp yapmak acayip zor olur. Ama özellikle Tundra ikliminin hakim olduğu bir yerde SC yapmayı isterdim. Yalnız ballıbaba'lar ve otlar var... Aslında, tam Mart'ın sonlarına doğru kamp yapmak çok iyi olur; kışın zorluğunu çekmezsin ama ilkbahar'ın bolluğuna da erişemezsin.
Akvarist raporu:

Hiç bir rapor yok :(

Ha, bir de Tomoki ile Tomoko'nun küçüklüğündeki video iyiymiş, ona çok güdüm.

Dur, bir kış SC yemeği için malzeme toplamaya çıkıyorum.

Ha; Yazar raporu:

İbo'ya bir süre daha mühlet verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder