Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

23 Şubat 2015 Pazartesi

Karmakarışık olacak demiştim ben...

Karmakarışık bir yazı olacak. Ansatsu kyoushitsu'yu tanıtacağım...Basitçe, öldürülemez ahtapotsu bir yaratık 3-E denen ve devamlı kötülenen okul yönetiminin baskısı altında kalan bir sınıfa ders veriyor ve bizimkilerin bunu (Koro senseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyğğğğ) öldürmesi gerekiyor. Niye anlattım bunu? Çünkü Nagisa diye bir karakter var, erkek olduğunu öğrendiğim anda yanındaki kız (Kayano) ile ship'ledim.
Nagisa:
Hep fanart var, anime daha Japonca olarak 8. bölümde olduğundan anime resmi yok. Fanart ve manga resmiyle idare edin (Bu arada kız kıyafetiyle çizilmiş fanartlar var, görünüşü kıza benzemesine rağmen Nagisa erkek. Ne bu hideyoshi merakı?
Fanart:

Bu da mangadan resim:

Kız gibi görünüyor ama bu Japon'lar boşuna yapmaz, mangasını okuyanlar geçmişi yüzünden diyor, hadi bakalım. Ha, anime çizimiyle aynı bir "tanıtım resmi" buldum:

Bu da Kayano:

Ve, bir Nagisa x Kayano resmi de buldum ama nedense bu şekilde aradığımda bulamamıştım.
Tamam, resim kalitesi kötüydü; nagisa x kayano diye aratıp buldum.

Bir de Nagisa x Karma ship'leyenler var (ki Nagisa'yı kız sandıklarını umuyorum); ikisini birden ship'leyen bir fanart:

Manga resimlerinde de Nagisa'nın kız gibi giyinmiş şeyleri var, Kayano'yla da öyle tanışıyorlar sanırım. (Bu arada Nagisa, Karma'ya hayranlık duyuyor ve Kayano en iyi arkadaşı. Karma da çok zeki ve derslerde çok başarılı ama psikopat davranışları yüzünden son sınıfa -E sınıfına End'in baş harfi olarak E diyorlar; Japonya'da sınıflar 1-A, 1-B diye değil 1-1, 1-2 şeklindedir; E sınıfının dışlandığı her halinden belli olsun diye 3-5 yerine 3-E demişler, orta 3 bu arada bunlar- atmışlar. Kendimi gördüm lan...)

Neyse... Kamp için malzeme biriktiriyorum. Tuz, bıçak, teneke kutu, sopa (orada sanki bulamayacağım), cam ve plastik şişe, teneke kutunun açma düğmemsi şeysi -ben bile anlamadım lan-, misina...

Ha, neden koştura koştura Nagisa x Kayano ship'ledim? Çünkü ağır işsizim.

Şimdi, hiç bir şekilde ship'leme yapamadığım elimi kolumu bağlayan animeler de var. SAO, çünkü daha yeniyim. Durarara, zira insanlar arasında tuhaf bir bağ var. Yarı-psikolojik acayip bir anime, herkese tavsiye ederim. (Dikkat! Gintama'ya bile konu bulanlar, eğer sizi konu bulmakta zorlayacak bir şey arıyorsanız Durarara!! izleyin.) Yalnız 1. bölümde "hadi ilk bölüm..." diyorsunuz ama 2. ve 3. bölümden sonra kendinizi boş boş duvara bakarken bulabilirsiniz. Durarara, bazı kişilerce yarı-psikolojik ve garip bir şekilde sosyalojik, bu da yetmezmiş gibi parapsikolojik bir anime olduğundan sıkıcı bulunabiliyor. Ama gayet güzel bir anime, özellikle atlama-atlamama ve Dullahan kısımları süperdi. (Bu spoiler değil çünkü ilk beş bölüm içinde). Yalnız süper karakterler var, sırlar, sıradan insanların sıradışı kader ağlarıyla örülü Dünya'sının içi... Neyse, bu nedenle kimseyi kimseyle ship'leyemiyorum. Fairy Tail... Erza x Jellal (midir Gerard mıdır her kimse) zaten mangakaca taraf alındı, o yüzden ben ship'lemiş olmuyorum. Şimdi, ben Natsu'yla kimi ship'liyim? Lucy mi, Lisanna mı, Wendy mi, Gajeel mi, Happy mi? WataMote (Uzun isim: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!) de elimi kolumu bağlıyor. Tomoko'yla ship'lenebilecek tek kişi Tomoki -ki o da kardeşi. Neyse, Tomoko bu haliyle iyi... Bakuman... Zaten anime başında herkesi mangakalar ship'ledi. Hotarubi no Mori e, kızla adamı mı ship'liyim ne yapayım? Nichijou... Lan ne yapmamı istiyorsunuz, Yukko ile Mai mi ship'liyim ne olsun istiyorsunuz? Rock Lee no Seishun Full-Power Ninden, Naruto parodisi la bu...

Neyse...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder