Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

12 Şubat 2015 Perşembe

Hiç de yazmak istemiyorum ama..,.

Yazmam lazım... Bir de ne diyebileceğimi bulsam, tam olacak.

Ulan dört tane yazar var ikisi iki yazı yazıp gitti biri tek yazı bile yazmadı. Bak İbo, yazı yazmazsan ban atarım. (Orochi admin forever asdasfdadsdasad. Tabii NİT'ten olmayanlar anlayamadı. Face'e yazın Naruto İmparatorluğu Türkiye. Gerçi kage bunshin'leri çıkmış ama hemen fark edersiniz, oradan N.I.T Anime Ailesi grubuna gelin. Naruto sevmek zorunda da değilsiniz.)

Ha...

Hm...

E...

Sürüngenlerle tuhaf bir ilişkim var, oldukça gizemliler ve bu yüzden beni çekiyorlar. Omurgasızları ise sanki başka bir Dünya'danmış gibi göründükleri için seviyorum. Balıkları ise neden sevdiğimi bilmiyorum. Belki de burcumdandır. (Balık burcuyum).

Ha, bu arada; buradan sesleniyorum; hayatımı asla bilemezsiniz.

Şu ST defterini bulayım bir...

Face'te takılıyordum da, şu espriye istemsizce güldüm (Evet, resmen refleks olarak güldüm ya la):
+Hocam Sözlüme Neden 0 Verdiniz.?
-Senin Sözlün Kim.?
+Geber Lan Ver Ver -999 Ver
Bir de şöyle bir yazı buldum...

ÇOCUKLAR OKULDAN NEDEN NEFRET EDERLER
- okul 6 bazilarinin 8 saat günün 8 saati uyusak 16 saati gittimi hayatımızın kaldi 8 saat senden gunde okuldan anlatilanlari calismani odev yapmani istiyolar 3 saatte ordan git 19 saat okula giderken yolda gecirdigin zaman wvw gelip yemek yemende 2 veya 3 saat ertimi sana 22 23 saat biz ne zaman disari cikip sosyallesecegiz ne zaman dinlenecegiz cevap yok
- okuldaki piskopat hocalar var yani öğrenci lerle sidik yarıştıriyor yav çocuk 1 puanla kalio gecirsen olurmusun zaten bu cocuk kaliyorsa sen anlatamadigin icin zayif aliyor
- derslerin 40 tenefuslerin 5 dk olmasi. Kimse bana tenefus 10 dk demesim sinifta zil caliyo özellikle matematik hocalari soruyu bitirmeden cikmiyor 2 dk gitti kapidan cikip tuvalete gitmemle zil caliyor tuvalet yapip geliyon hoca sen neden gec kaldin deyip kiziyor
- Sınavlarin acaip zorlugu. Ulan derste öğrencilere 4×4=16 yi ogretiyon sinava gelince neden 2 (4×+10). (5×2×)/25 i soruyon ayıp degilmi
- Anne Baba baskısı. Lan cocuk belki muzisyen futbolcu ressam olmak istiyor neden baski kurup doktor ol muhendis ol diyon kafa basmiyo belki cocugun
- heh ve son olarak yavsak ogrenciler. Notlari senle ayni bile olsa sirf hocaya yavsadigindan hoca ona 80 sozlu notu verirken sana 40 veriyorsa s...mişim oyle dersi ben

Meali;


Psikopat hocalar... Bizim Geometri hocası mesela... Adam bir şey anlatmıyor ki, sınavda da değer vermiyor. Hayır, bari şeklin türünü söyle; kare de, deltoit de, eşkenar üçgen de... O bile yok... Derste dik bu deyince nereden biliyorsun diyor bir de. Sınavda nereden bileceğiz lan? Allah rızası için hayatın skip tuşunu göstersin biri bana...
Ders tenefüs şeyi beni pek ilgilendirmiyor, zira teneffüs hemen bitiyor.
Sınav zorluğu, he bazı kolay soran ya da iki kez aynı soruyu soran hocalar da var ama Geo sınavı dedim...
Ulan o değilde, annem istemiyorsan üni. okuma dedi. Liseye katlanmamın tek sebebi üni. okumak istemem lan!?
O son şey hakkında yorum yapmayacağım, çünkü öyle bir şey başıma gelmedi. 

Neyse...

MC'yi yedirmeyiz bu arada... Eee... 

Abayo!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder