Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

22 Aralık 2014 Pazartesi

Off of...

Hep aynı şey... Ne zaman sınavlar başlar, ben o vakit sendroma girerim. Üstüne bir de kış sendromu, gerizekalı beddualara gelesi geometri hocasının sınav fantezisi (Allah aşkına, değer verilmeden nasıl bulalım?)... Offffffffffffffffff offffffffffffffffffffff...

Bari birini mimliyim. Kucukrukiye olmaz, kadının bloguna girdiği yok. Tawananna'yı mı mimlesem?

Off, doğru düzgün konu bulunca (tabi tabi) mimlerim birini...

Hadi ben geometriden anlamıyorum diyelim; ulan, o adamın girdiği her sınıfın yarıdan fazlası geo.dan kalıyorsa sorun kimde? O da mı benim sayılardan anlamamam yüzünden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder