Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

16 Aralık 2014 Salı

Başlık yok lan size, dağılın

Bu gün pek bir şey olmadı yahu... Yalnız; felsefe vardı sabahtan... Sentez'e taktım bu gün. Son ders de edebiyattı; Divan tez, Cedide antitez; Servet-i Fünûn sentez.... Bir de; Muhteşem Hatalar, Talih Kuşu diye bir kitap vardı dünden; aklıma nedense şunu getirdi. Bir de; sizce nasıl öleceksiniz? Sorusu atıldı ortaya ben de dürüst oldum (Zati genelde yalan söylememeye çalışmaktayım) nedense hep vurularak öleceğimi düşünmüşümdür. Ama hemen hemen her şeyden korkan ben, bundan korkmuyorum.

Seyahatname alalım dedik, 140 TL! Her cilt 14 TL demek ki... Neyse; anneme Ahmet Mithat Efendi'nin "Felâtun Bey ile Râkım Efendi"sini sipariş verdim, bakalım ne olacak... Hadi hayırlısı; etler yazısını editleyip geliyorum, 1 sn. (Sonra sanki yazmaya devam edecem aq)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder