Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

13 Aralık 2014 Cumartesi

Benimle Derdi ne Abi Bu Evrenin?

Şimdi; evrene de, Karma'ya da, parapsikolojiye de saydırmadan önce; bu hale gelişimi anlatayım.

Dün, çok önemsediğim yeşil kalemim kayboldu; her yere baktık ama yoktu ve hala yok :'(

Ve son bir kaç haftadır 120 lt. karides-lepistes tankımda peyda olan ölümlerden mütevellit bozuk olan ısıtıcı suçlu deyü düştüm yollara... Cüzdanımda 200 akçe olması gerekmekte idi lakin sadece altmış akçe bulunmakta idi. Gittim esnaf-ı uğraş-u semeğe (akvaryumcuya). 300 W'lık 120 lt.ye uygun bir ısıtıcı aldım. Sonra; Burger yedim ve sonuç: Ancak on akçem kaldı. Akçe dediğim de TL bu arada. Binip dolmuş taksiye, geldim eve ve hemân taktım akvaryuma. Sonra tekrardan dışa çıkıp bir dolmuş taksiye binip tuttum Tekzen'in içindeki Carrefour yolunu. Gittim, bulamadım Leader Ramen... Ve yürüyerek döndüm; başta epey bir yanlış yola döndükten sonra; gerisin geri dönüp dolmuş taksinin geldiği yoldan yürüyerek dönmeye başladım. Yolda bir köpek; durdum, durdum, gitmedi (Daha önce bir süs köpeği tarafından kovalandım bu arada) Sonra az gitti de, yardırıp hızlıcana gittim. Ve Migros'ta filan, hiç bir yerde Leader Ramen bulamadım. Shin Cup noodle bulsam, ona da razıydım.

Neyse; geçelim sövme aşamasına...

Kesin ramen yoktur, diye gittim; KungFu Ramen vardı. Kesin yoktur, diye ama içten içe olmasını isteyerek gittiğimde bulamıyorum... İnşallah vardır, diye gittiğimde hiç bulamıyorum... Bu evren neden benim mesajlarımı münasip bir yerinden anlıyor lan?

Edit: YEŞİL KALEMİMİ BULDUM, YUPPİİİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder