Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

6 Aralık 2014 Cumartesi

Başlık mı? O da ne?

İngilizceyi (English) ve Almancayı (Deutch) sevmiyorum ama onların temeli olan Latince (Latina) ve R pelteği olmamdan mütevellit Fransızcayı (Français) seviyorum.

Bir de; Balıkesir'de ramen bulamıyorum yav. Bir de "Ramen var mı?" diyince verdikleri tepkiler, attıkları bakışlar yok mu? "Yeni mi çıktı?" demişti teki (Tansaş)

Bu Balıkesir'de bir toplu taşıma sistemi var; Dolmuş Taksi. Taksiyle dolmuş kırması. Biniyorsun, sabit fiyatla her yere gidiyorsunuz. Tabii güzergah önceden belirlenmiş. Tamam, daha fazla saçmalamadan gidiyorum...

Dur, az daha yazayım.

Akvaryum silikonu bitmiş; teraryum imalatım yarım kaldı, Tekzen'e gittim. Isıtma kayası da alacaktım ama bulamadım. Minyatür sahte kaktüsler vardı, çok iyi olur çöl terrası için. UV'li terra floresanı alacağım.Neyse... Gittim Tekzen'e, dolmuş taksiyle. Aslında çok güzel spot lambalar da vardı ah ah... Hemen içinde Carrefour var; girdim, ama "kesin yoktur" diye düşünüyorum. Bir baktım, KungFu Ramen! Ee, ramen ama daha önce denedim, berbat; Çin malı zaten. O gazla yürüyerek eve gideyim dedim, havamı aldım. Hayır, ciddi ciddi hava aldım; kaybolup yarım saat açık havada yürüyüş yaptım; sonunda nereye çıktım dersiniz? Tekzen! Bu kez ana yola gittim, oradan yürüyeceğim. Gittiğim güzergâhta bir eve giden dolmuş taksi görünce tamam dedim, gaza geldim tekrar; gittim, ama sonra senle mi uğraşcam lan, deyip bir dolmuşa (Dolmuş taksi değil, dolmuş!) binip çarşıya gittim. O KungFu Ramen gazıyla ramen bulabileceğim her yeri dolaştım, yine havamı aldım. Sonra eve döndüm. Az sonra terra imalatını halledeceğim. Ahanda foto:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder