Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

4 Aralık 2014 Perşembe

İçini Dökme Mod On

Farecik çalışıyor. Okulun arka bahçesindeki altında bir şeyler bulabileceğim taşları mimledim. :P

Yarın eski 15 lt.lik akvaryumu çıkartıp Terra'ya (Teraryum) çevireceğim. Şimdilik tespihböceği koyacağım. Neyse... İleride Akdeniz sakanguru düşünüyorum  (Süleymancık da denen ufak gekoyu kastediyorum)

Neyse... Peygamberdevesi de olur aslında...

Ee... Ben ne yazcaktım lan?

Ha...

Yine hatırlayamadım...

Eeeee...

Hah... Asıl yazma haberim -haberim ne lan? Nedenim diyecektim... - Japon'um iyileşti! Bir kaç da yeşil neon tetra aldım yanlarına... Mutlu mesutlar şu anda...

Bir de ... Eee...

Neyse...

Ben aslında yılan beslemek istiyorum da... Ah, ah... Bana kalsa evi hayvanat bahçesine çevireceğim de, neyse...

Aquatlantis fikrim var. Balıkesir'in Şehir Akvaryumu'nu kurmayı planlıyorum.

Yalnızlığı hem sever, hem de korkarım... Tek başıma yalnızlığı, kendimle başbaşa kalmayı severim; ama kalabalıklar içindeki yalnızlıktan korkarım...

Daha fazla başınızı şişirmeden gidiyorum.

Haa, pardon; şu yazıdaki şu maddlere beni anlatıyor:

Sadece Yalnız Zaman Geçirmeyi Sevenlerin Anlayacağı 15 Şey


1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 13

Ve şuradaki şu maddeler: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 14, 15 (Kesinlikle!), 16, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder