Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

9 Aralık 2014 Salı

Hay senin başlığına... Yine bir saçmalama yazısı, evet! Ama umut dolu... Ne uzun başlık oldu ya la

Köyün yarısı bizimmiş de haberim yokmuş ya la. Neyse; evimi köyde yapcam demekki... Balıkesir'in şehir akvaryumu olarak planladığım Aquatlantis'i de Bilecik'te yaparım artık... Gerçi, Bilecik de pek tutmaz ama; reklamı iyi yaparsak Bilecik'e turist bile çekeriz. Aquatlantis projesini kimse çalmasın diye (Sanki blogu çok takip eden var da :P ) burada yayınlamayacağım.

Kendimle dalga geçebilen bir insanım; ayrıca en çok da kendime kızarım "Ben niye böyleyim, Dünya'da gereksiz oksijen tüketiyorum?" diye... Lâkin vardır benim de var ve böyle olmamın bir sebebi hikmeti...

Aquatlantis? Şehir akvaryumu? Gibi sorular soranlara resimler ve linkler

Aqua; Latince "Su" demek. Akvaryum da zaten Aquarium - Su biyotopu anlamında. -arium eki; "Kapalı ortamda oluşturulan habitat" anlamına geliyor. Latince de böyle bir dil işte...

Vazgeçtim, Ja!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder