Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

21 Nisan 2015 Salı

Nichijou Tanıtım

Nichijou

Kısa isim:
Diğer isim: Benim olağan hayatım
İsmin Türkçesi: "Benim olağan hayatım" diye çevirmişler. Aslında iyi bir çeviri. Nichijou'nun tam karşılığı yok, gündelik sıradan hayatı tanımlamak için kullanılan bir kelime.
Tür: Komedi, okul
Kısaca konu: Liselilerin günlük hayatı
Detaylı konu: Tam bir konusu yok. İki-üç dakikalık skeçler halinde, üç yarı-ana karakter ve yarı-yan karakterlerin sıradan hayatı ve başından geçen komik olaylar anlatılıyor.
Diğer karakterler: Mio, Nano (Robot), Profesör, Yuuko, Sakamoto (Kedi), Mai, Sakurai sensei ve diğerleri
Benim yorumum: Komedi ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder