Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

2 Nisan 2015 Perşembe

Etkinlik

Hadi ulan etkinlik yapıyorum. Etkinliğimiz üç farklı kategoride olacak;

SC
A
UM

Evet... Aslında, SC kategorisi de Y ve LH olarak ayrılacak.

SC-Y

Evet, tamamen doğadan elde edilen malzemelerle yaptığınız doğaçlama yemekleri gönderin... Ben de paylaşayım. Hem okuyan var mı yok mu çıkar ortaya. Süre sınırsız; ama tarifler bu blogda değil, Doğadan Yemekler'de paylaşılacak.

SC-LH

Survival Camping'de işe yarayacak fikirler, eşyalar vs. için yarışma. Bu yarışmayı Artun değerlendirse daha iyi aslında.

A

Bir akvaryum/paludaryum/teraryum/aquaterrarium vs. tasarımı gönderin; tercihen de yapın.

UM

Buna karar veremedim... Tamam... Hm... Neyse, siz fikrinizi belirtin.

NASIL ULAŞIRIM?

semender101@gmail.com

Buraya göndereceksiniz.
Ödül mödül yok; blogda paylaşılacak.
Neyse...
Hadi bay... (Ve evet, hala o RPG'nin açılmasını bekliyorum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder