Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

1 Nisan 2015 Çarşamba

Biraz daha saçmalamayla idare edin

Yaklaşık bir hafta daha; sonra bomba yazılarla karşınızdayım. Ördek ve kazlar hakkında bir yazı yazacağım; aslında öteki blogda da (Doğadan Tarifler) süper yazılar var ama; tarifler artık o blogda, biliyorsunuz. İnşallah Kaan da yakın zamanda şiirdir, hikayedir, bir şeydir paylaşacak. Bakın, yazarlar; maksat blog güncel kalsın, ne paylaştığınız önemli değil. Bakın bana, yazacak konu bulamamamı bile yazıp yazı olarak yayınlıyorum. Buna "Saçmalama Turanı" adını verdim. ("Turan" kısmı SAO II 2. bölüm de çevirmenin Sinon'un dediğini "ayrılıp turan taktiği uygulayacağız" diye çevirmesinden geliyor. Eşek yüküyle çevirmen var gerçi, benim izlediğimde demiyordu ama dediğinin screenshot'ları var.)

Bakın, bundan bile yazı elde ettim. Sizde bu taktiği uygulayın; ayrıca yeni blogger'lara da tavsiyemdir bu :) Benim temam da ilerleyen bir çok yazar zaten öyle yapıyor. Sırf anime tanıtımı olan bir blog yazsam mı? Gerçi yazılar çok kısa, tweet tadında olur. (Tweet'in "Cik" (Kuş sesi) demek olduğunu biliyor muydunuz?)

Bakın, siz takip etmiyorsunuz diye önceden saçmalama yazmaya başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder