Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

28 Nisan 2015 Salı

Buradan yetkililere sesleniyorum: La oğlum niye böyle yapıyorsunuz?

Ya da Japoncasıyla (Nihongo): Toko ore no otokonoko wa naze ga sono you na yatteimasu ka.
(Japonca'sını neden yazdığımı yazı sonunda anlayacaksınız)

La oğlum, neden güzel serilerin içine ediyorsunuz? Size de yazık, bize de yazık. Yapmayın böyle şeyler.

Bak, NouCome'yi yarım bıraktınız, o kadar şey merak ediyorduk ulan! Şunun ikinci sezonunu çıkarın; mangaya uyarlanmış bir ranobe'nin 2. sezonunu çekmek ne kadar zor olabilir ki lan!?

Bak, Naruto'yu da filler'la dolduruyorsunuz zaten.

La oğlum niye kendinize böyle eziyet ediyorsunuz?

Niye bizi üzüyorsunuz?

Harakiri talep ediyorum lan! Seppuku yapın!

Şu filler'ları bitirin, hele bir 700. sayı olsun; Gaiden'de bölüm birikene kadar istediğiniz kadar filler verin. Ne oldu, yemedi mi? Ha? İzlenmez diye di mi, çakaaaal...

Ulan ayrıca sen niye filler'la normal bölümü birbirine karıştırıyorsun? Bleach'in ikinci sezonunu çekin lan!

La oğlum sen niye SAO'nun, o güzelim animenin, güzelim ranobe'nin içine ettin? Bak GGO çekme/yazma demiyorum, ALO çekme/yazma demiyorum. Hobi olarak yine yaz/çek ama bunu SAO'dan ayrı yürüt. Bak, ayrı anime çek; ayrı kitap yaz. Sen neden?.. Hayır, aynı karakterleri kullanmak için sakız gibi uzatmak nedir?

Ulan Oda malı, o gemiden ne istiyorsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder