Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

10 Nisan 2015 Cuma

Another Tanıtım

Another

Kısa isim:
Diğer isim:
İsmin Türkçe'si: Öteki
Tür: Gizem, korku, dram, okul
Kısaca konu: Lanetlenmiş sınıfta okuyan gençlerin dramı
Detaylı konu: Lanetlenmiş bir sınıf... Herkesin görmezden geldiği biri... Masum Sakakibara... Korku tünelini geçtiğimize göre, tanıtıma gelelim. Mei Misaki, arkadaşları tarafından çok sevilen, başarılı bir öğrencidir. Ancak bir gün talihsiz bir kaza sonucu ölür ancak arkadaşları, o ölmemiş gibi davranmaya devam eder. Ve mezuniyet fotosunda, o da çıkar... O olaydan sonra 3-3 sınıfı ölüme yakınlaşır ve her sene sınıfa bir ölü eklenir. Ve bu yüzden ölümler başlar. Ancak san no san (3-3), bundan kurtulmanın yolunu bulmuştur: Başka birini "olmayan" yapmak. Sakakibara Kouichi, annesinin kasabasına döner ve burada 3-3 sınıfına konulur. Ve burada herkesin çekindiği Misaki Mei ile tanışır. Daha sonra korku başlar...
Baş karakter: Sakakibara Kouichi ve Misaki Mei
Diğer karakterler: Önlem alma sorumlusu (Hiç sevmedim bunu), onun yanlısı (Bundan ekstra nefret ediyorum), Reiko (Sakakibara'nın teyzesi), devamlı "Rei-chan, dou shite" diyen bir papağan, öğretmenler, şemsiyeli kız (Bunun spo'sunu muhakkak yemişsinizdir)...
Benim yorumum: İnsanı öyle bir geriyor ki...Süper... Ve "ölü", sizi kesinlikle ters köşeye yatıracak. Bir tatil kısmı var filler babında ama onda bile ölüm var; manga değil de roman uyarlaması olduğundan istedikleri kadar sallayabiliyorlar; eğer bu bir anime değil de Hollywood filmi olsaydı "kesin kitabı daha güzeldir" derdim ama Japon yapımı, belli olmaz. İkinci sezon gelse keşke ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder