Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Yeni Ship'lerim

Yeni animelere başlamamla; ship'lerim de yenilendi. Hadi bakalım; açıklamalarıyla birlikte... Ve tabii tarafların özellikleri (işsizlik başa bela azizim)

Yamada-kun to 7-nin no Majo (TV)

Yahu bu animede nasıl ship yapayım? Zaten tüm kombinasyonları (hepsinin ruhu Yamada olsa da) gördük. Ama hala Yamada'yı Shiraishi ile mi yoksa şu kızıl saçlı (adına bakıyorum hemen: Itou Miyabi) ile mi ship'leyeceğime karar veremedim. Zaten daha 3. bölümdeyim...

Nanatsu no Taizai
Hiç bir fikrim yok, pek yeniyim...

Blood Lad
Staz x Fuyumi... Ama Bell de iyi gibi... Of, bilemedim ki...
Tonari no Kaibutsu-kun
Bu da güya shoujo... Ne Haru'ymuş arkadaş; tamam ben de kendisini -biraz da bana benzediği için- severim ama animeyi hareme çevirmeyin lan!?

DanMachi
Uzun ismi yazmaya üşendim. Bell x Hestia (Şimdi fark ettim de, ne Bell'miş...)
Yahari
Devamını biliyorsunuz. Hikigaya x Yuigahama. Ama Yukinoshita olsa da üzülmem. Bu arada, mangası varsa mangakasına; yoksa senaristine buradan sesleniyorum: Ulan isim bulmaya üşenme... Yukinoshita Yukino, Yuigahama Yui...
Soredemo Sekai wa Utsukushii
İşte başrol kız ile psikopat Güneş kralı... Hah; Nike x Güneş Kralı

Danshi Koukousei no Nichijou
Şu anki gülmeme efekt bulamıyorum. Danshi koukou sei no Nichijou... sasadasssasas... Ne yapayım hepsini edebiyatçı kızla mı ship'liyim?

Kuroko no Basket

Hm.. Ship yok...

Ansatsu Kyoushitsu

Nagisa x Kayano.

Durarara!!

Hm... Yahu yarı-psikolojik kısmi paranormal animede kimi kimle ship'leyeyim? Hadi tamam şu "başkarakter" görünenleri okullarından biriyle ship'lerim de... Izaya'yı kimle ship'leyeceğim?

D. Gray-Man

Daha 2. bölümdeyim...

Gintama

Gintae. Ama Gintoki x Sa-chan da iyi...

One Piece

Bunun hakkında hiç bir şey demeyeceğim...

Bleach

IchiHime.

Senyuu

:) :) :) Yahu dalga animesinde ne ship'i yapayım? Şeytan kral ile o yaşlı sapığı mı ship'liyim ne yapayım?

Tokyo Ghoul

Kaneki x Touka

Seitokai Yakuindomo

Tsuda x Mitsuba. Ama Tsuda x Shino da olabilir.

Sword Art Online

Kirito x Asuna demiştim ve oldu. Bir de Kirito'nun haremi caps'lerine çok gülüyorum... Ulan başka erkek mi kalmadı? Bak Lisbeth (Pembe kafalı demirci), Asuna zaten tamam, bir tane küçük kız vardı, sonra Sinon, Leafa (Kirigaya Suguha)... Neyse...

WataMote

Yahu nasıl Tomoko'yu biriyle ship'liyim? Benim waifu'm o <3

Bakuman

Mashiro x Azuki demiştim, oldu... Düğünü de göstereydiler iyiydi...

Another

Yaa neden şunun Sakakibara'yla Misaki'nin duygusal yaşamını anlatan OVA'sı çıkmıyor ya... Onca ship boşa gitti...

Hotarubi no Mori E

İşte, Gin x başkarakter... Gin ölmeyeydi iyiydi... En azından ship'i yapıp gitti, fan'ları çok düşünürdü mübarek...

NouCome

Amakusa x Yukihira. Ama bir daha ikinci sezonu gelmeyecek biçimde ve yarıda kestiklerinden, mangasını, ranobesini bulmadan tüm ship'ler boşa gitti... (Ulan şimdi baktım, kimse Furano'yla ship'lememiş Kanade'yi... Niye ki lan? Hayır Ouka'yla ship'leyip neden Furano'yla shiplemiyorsunuz?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder