Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

1 Mayıs 2015 Cuma

Gel vatandaş gel taze taze animeler var

Bu 2015 - 2016 sezonu anime-manga açısından çok bereketli bir sezon.

Naruto Gaiden olsun, The Last olsun... Sonra Gintama yeni sezon, Hihgschool DxD BorN, bir sürü serinin yeni sezonu ve yeni yeni süper, sağlam animeler; Ansatsu Kyoushitsu olsun, DanMachi olsun...

Yani demem o ki; yaşadık Otaku kardeşler, yaşadık otaku-nii ve otaku-nee'ler... Yaşadık otakussan'lar(Varsa tabi)... Yaşadık lan... Ah ne olurdu bir de NouCome ile Another'ın da yeni sezonu çıksaydı... Ulan şunların Ranobe'sini çevirin de devamını okuyalım be! Ama tabii; bu sezon bizleri üzecek şeyler de oldu.

Bleach yeni sezon, her zamanki gibi çıkmadı (İnşallah ilerleyen zamanlarda çıkar, duyuruldu ama icraat yok. Japon'sunuz oğlum siz, bir günde 100 bölüm anime çekmeniz lazım!)

Naruto insanı filler'a boğdu, bizi ayar etti.

Ansatsu Kyoushitsu'nun çevirileri gelmek bilmedi (Manga olmuş 95 bölüm biz bilgisayar başında İngilizce altyazısı iki hafta önce çıkan bölümün çevirisini bekliyoruz; evet, 12., 13. ve 14. bölümlerden bahsediyorum)

Yahari'nin yeni sezonu sonra... (Yahu bak ne güzel Yahari'nin yeni sezonunu çıkarmışsınız; şu Another'la NouCome'ye de el atsanız. Hayır, kitabın İngilizce çevirisine bile razıyım; translate'ten çeviririm. O da yok ki hiç bir yerde. İlla insana Kanji öğrenip oraya getireceksiniz! Cık cık cık)

Allah rızası için, kami-sama no ai yapın şunu! Adamı hasta etmeyin lan! Bakuman'dan biliyorum oğlum sizin manga sektörünün pisliklerini... Anime sektörünün de açıklarını Ginpachi sensei söyledi... Bak, NouCome çıkardığınızda manyak seriler vardı ama o yüzden tutmadı. Doğru sezonda çıkarsaydınız, şöyle milletin yepyeni seriler aradığı dönemde -mesela 2014 döneminde- deli tutardı o.

Ulan, niye bunun ranobesi yok hiç bir yerde? Bir site "bende var" diyor, açıyorum kitap hakkında bilgi veriyor. Nereden okuyacağız lan? Hani light novel, hani manga, hani anime? Ha? DxD'yi üç sezona çıkarmayı, 7 kitap yazmayı biliyorsunuz ama... (Evet, 7 kitap. Nasıl bir ruh halindeyse yazar, hala sonunu getirmemiş manyak) Ulan yok mu şöyle ranobe okuyabileceğim bir yer? Ha? Noooyuy...

Hayır, benim ranobe yazmamla bu işin hiç bir ilgisi yok... Bak yine sinirlendim, şimdi sinirden gidip ice tea içeceğim. Ama evde kalmadı... Al işte, adamı hasta ediyorlar...

Bakalım... Yaa inşallah Japonya'ya giderim ya... Oraya gidersem yiyip içeceğim şeylerin listesini yapayım bari (Bakam aileme dedim "yazın Japonya'ya gidelim mi?" diye, cevap bekliyorum)

Tabii ki ramen. Japonya ya da Kore'ye gidip ramen yemeden dönmek ha? Dalga mı geçiyorsun? Miso ja nai, niga ja nai.
Takoyaki. Evet, belki bize pek uygun değil ama tadını merak ediyorum.
Kare raisu. Evet, bakalım Japon sebzeli pilavı nasıl oluyormuş?
Surimi de istiyorum.
Ha, bu arada; Çin'den yemek çubuğu geldi. Kardeşimin bir arkadaşının annesi Çinliymiş, Kuaizi getirdi.
İşte resimleri:

Nerede kaldım? Hah, surimi.
Yuba yemek istiyorum (Soya sütü kaymağı)
Hanami dango! Hani şu renkli olanlar...
Senbei de yemek istiyorum.
Ayrıca calpis ve calpico da içmek istiyorum, bakalım tatları nasıl? Öte yandan; Japonya'da olup Türkiye'de olmayan siyah kaplı makarneks'in de neli olduğunu merak ediyorum.

Bu arada niye bugün yazdım ki bu yazıyı? Yarın yayınlayacağım... Ama otaku damarım tuttu, ne yapayım? Elbette bunda anime izlemek için gelmesini yana yakıla beklediğim internetin de payı var, hala gelmedi BAKA. Ama süper serilere başladım. Bunun da payı var. Aslında Shuonen Jump'ın Japonca bir sayısını almak istiyorum, elimde Japonca bir şeyler olsun... Japonya'dan figür de almak istiyorum, orada ucuzdur.
Ha, bir de hashi ve Japonların kullandığı seramik, küçük kaşıklardan istiyorum. Hani miso çorbası içerken ve kare raisu'nun sulu kısmını yerken kullandıkları.
Hashi'ler keskin kenarlı olduğundan daha kolay tutuluyor Kuaizi ve Jeosgalak'a göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder