Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

13 Eylül 2015 Pazar

Ne zamandır yazmıyorum

Neden? diye soracaksınız. Bunun pek çok sebebi var. Öncelikle, takipçim olmadığından şevkim kırıldı.

İkinci olarak, diğer iki blog (Sonradan Gurme ve Anime&Anime) tüm vaktimi alıyor. İşler biraz rahatlayınca (muhtemelen 2016'da rahatlar) bir de akvaryum blogu açmayı düşünüyorum; ama sadece düşünüyorum. Şu an açamam, işler çok yoğun. Diğer iki blog pek yeni olduğundan özel çaba göstermem gerekiyor.

Üçüncü olarak, NouCome light novel'ının çevirisini yapıyorum. Ve bu da benim gibi İngilizce birikimini bir gecede kaybedip, ardından "part part" geri kazanan biri için biraz zor oluyor. (Yeterince kanji bilgim yok, o yüzden Japonca'dan çeviremiyorum)

Dördüncü olarak, diğer iki yazar hala yazmıyor. Bu yüzden blogda yazı kalmıyor.

Beşinci olarak, öyle çok şeyden bahsettim ki; bahsedecek başka bir şey bulamıyorum.

Altıncı olarak, şehit haberleri ve gündem oldukça moralimi bozuyor. Buradan tüm şehitllere Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder