Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

2 Eylül 2015 Çarşamba

Animelerde En Kawai bulduğum unsurlar

Bende mi bir sorun var bilmiyorum ama; bu unsurlar bana çok kawai geliyor.

1- Nekomimi (kedi-kulağı)

Kedi kulaklı karakterler çok şirin olmasının yanında; ayrıca internete "neko karakter adı" yazarak da normal karakterleri neko fan artlarına ulaşabilirsiniz.

Neko-miku:

Shiina Mashiro neko:

Kuriyama Mirai Neko:

Tadokoro Megumi neko:

Neko-hiyori:

Neko-konata:

Neko-Momoi ve Neko-Riko:

Neko-orihime:

Fuse Midori (Bu zaten neko karakter):

Neko-hestia:

Liliruca Arde (Bu da zaten neko karakter):

Sinon neko:

Kaede Kayano (Bence Neko sayılır):

Neko-Asuna:

Neko-Tomoko:

Misaki Mei Neko:

Neko-near:

Neko-yuno:

Neko-hinata:

Bunlar da fan artlar, animeleri yok; varsa da ben bilmiyorum.




Yalnız; kulaklık şeklinde olunca güzel gelmiyor. Karakterin parçası olacak, o zaman çok şirin oluyor.

2- Karakterin "dere" olması Ya da Utangaç Olması

Yandere, kuudere, dandere... Bunlar bana daha kawai geliyor.

3- Beyaz ya da Mavi saç

Çok enteresan la.. .Beyaz ya da mavi saç olunca seviyorum karakteri otomatik olarak...

Şimdi fark ettim, yukarıdakinde neko-tipi saç var. Onu da seviyorum.


Bunlar da benim tasarladığım karakterler:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder