Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

20 Eylül 2015 Pazar

Kore Dizisi sevenler buraya!


Merhaba çingular ben Zeliş. Bu yazımda size şimdiye kadar izlediğim Kore dizilerini tamamen kendi yorumlarımla tanıtacağım. Umarım izlerken en az benim aldığım kadar keyif alırsınız. :) Takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayalım lütfen. 

A'dan Z'ye Şimdiye Kadar İzlediğim Kore Dizileri

1-After School BokbulbokOkul dizisi seviyorsanız izleyin. Ben bayıla bayıla izledim diyemem. Ama eğlenceliydi. Yaz tatilinde kuzenimin önerisi üzerine 'Aç bakalım nasılmış bir izleyelim' diyerek izleme kararı verdiğim bir mini dizi. Kim So Eun adındaki liseli kızımız Bokbulbok adlı popüler bir guruba davet alır birbirinden ilginç özelliklere sahip olan bu gurup üyeleri sayesinde dizinin sonunda çekingenliğini üstünden atar. İlk baştaki kız gider yerini bambaşka haldeki bir kız alır :) daha fazlası için izlemenizi tavsiye ederim :)
























2-
Angry MomBu diziyi sadece birkaç gün önce bitirdim. Okulda zorbalık gören Oh Ah Ran'ın annesi ne yaptıysa da bu işi bir çözüme kavuşturamaz. Lise hayatında okulun Bad Girl'ü olan Jo Gang Hee kolları sıvayıp çok çılgınca bir işe girişir. Kızının gittiği okula yazılır. ''Ne? E annesi olduğunu nasıl anlamadılar?!!'' dediğinizi duyar gibi oldum. Kadının bebek gibi yüzü var maşallah. Herkes liseli sanıyor hatta bara filan girerken 18 yaşından küçükleri almıyoruz diye uyarıyorlar :D Çok duygusal ve çok komik sahneleri var sizi salya sümük ağlarken kahkahaya boğabilecek bir dizi. Neyse daha fazla spoiler vermesem iyi olur izlemelisiniz. 10 üzerinden 8 verdim ben bu diziye.
Kızına zorbalık edenlere kök söktürürkene :D

3-Big

Bu diziye sırf Suzy Bae var diye başladığım doğrudur ama kızın rolü çok azdı, yüzünü gören cennetlik doğrusu. 18 yaşındaki Kang Gyung Joon'un ruhu 30 yaşındaki Seo Yoon Jae'nin vücuduna girer. Böyle anlatınca çok karmaşık geliyor bee. Sonra bir de Gil Da Ran var çok şapşal bir şey böyle. Öğretmen. Bunların karmakarışık bir ilişkisi oluyor. ''Derken ?!!'' Gil Da Ran Kang Gyung'un öğretmeni. Seo Yoon Jae'nin de nişanlısı. Ya neyse gerçekten çok güzel dizi. Eğlenceli ... Ben anlatamadım neyse siz bunu da ekleyin mutlaka izlemem gereken diziler listenize.


4-Boys Over Flowers
Bu diziyi izlemeyip de gelip ben Kore dizilerini izliyorum severim filan diyen çıkmaz herhalde. Kore dizisi denildiğinde akla gelen dizilerin başını çeker. Kısaca Bof diye de bilinir. sağda solda görürseniz ''O ne ya?'' demeyin. En güzel okul dizilerinden. Eski meski ama klasikler vazgeçilmez abi. F4 diye popüler bir gurubumuz var. Ve Goo Joon  Pyo'muzun kalbini çalan şu meşhur Geum Jan Di. Oğlan zengin ve kaba. Kız kahraman oluyor haberlere çıkıyor. Bunun ilerleyen bölümlerde bir görümcesi var nasıl tatlış nasıl. İzlemediyseniz yazıyı yarıda bırakıp izleyip devamını okumaya öyle devam edin püü. Bof izlememiş gelmiş burada şey yapıyor. Türkçe dublaj bile yapıldı buna. Tabi orjinal dil her zaman tercihimdir bilginize.



5-City Hunter
İlk izlediğim siyaset içeren Kore dizisi. O kadar eğlenceliydi ki. Şimdi bir daha izleyesim geldi. Lee Yoon Sung bebekken kaçırılıp öç almak için yurt dışında onu kaçıran adam tarafından tam bir savaşçı olarak eğitiliyor. Sonra Seul'e döndüğünde dizinin romantik kısmı başlıyor. Polisiye olduğu için başta ''İzlemesem mi ki ?'' dedim. İzleyince de bu dediğime pişman oldum tabi. Her şey tam dozunda olmuş muhteşem maceralar, bol aksiyon içeriyor. Bu da mutlaka izlenmesi gereken bir dizi.





6-Coffee Prince
Goo Eun Chan ağır hayat şartları yüzünden erkek kılığına girip çalışan annesi ve Türk kızlarının tripli hallerini sık sık bize hatırlatacak olan kız kardeşi dışında kimsesi olmayan bir genç kızdır. Hayatı boyunca bolluk bereket içinde yaşamış olan Choi Han Kyul da esas oğlanımız. Büyük annesi başının etini yiyiyor bir işin ucundan tutsun diye. Sonra bu bir cafe açıyor ama erkek çalışanlar arıyor. Kızımız erkek kılığında bu işe giriyor. Ama işler kızışmaya başlıyor. Asıl bomba Goo Eun Chan'ın kız olduğu ortaya çıkınca patlıyor. Romantik - Komedi sevenler : izlemeden geçmeyin! Ben izlerken gülme krizlerine girdim.

















7-Delightful Girl Choon Hyang

Bu dizimiz de eski okul dizilerinden. Eski meski ama benim çok hoşuma gitti. Hatta bir çok saçma yeni diziden daha çok sevdim. Lee Mong Ryong cep telefonuyla gezdiği bir yerin fotoğrafını çekerken yolu kısaltmak için duvardan atlayan Sung Chun Hyang adlı çılgın kızımız adamın üzerine düşer ve resimde çıkar. Bunun üzerine çıldırıp telefonunu ezer. Lee Mong Ryong çok sinirlenir. Kızdan telefonu bir görüşme yapmak şartıyla ister ama ortadan kaybolur. Her şey böyle başlıyor ve işler aynı okula transfer olmasıyla daha da kızışıyor. Açıkçası izleyeli çook uzun zaman geçti detayları hatırlamıyorum neyse siz izleyin. Hele izleyecek dizi bulamıyorsanız iyi gider.





8-Dream High
Dizi yine bir okul dizisi ama bu sefer daha farklı. Sanat ve eğlence okulu. Go Hye Mi buraya girmek için çok çalışmış çok başarılı bir kız. Ancak hep ezdiği kankası Yoon Baek Hee kıza son anda ihanet edip ondan önce giriyor bu okula. Ve bunlar farklı farklı kişilerle tanışıyor. Fazla söyleyecek bir şey yok. Dizinin OST'u çok hoş. Şarkılarını gerçekten çok beğendim. Diziyi çok eğlenerek izledim. Hele bir Kim Pil Sook var öyle sevdim ki onu. Öyle bir şeker öyle bir sevimli ki. Bu gençlerin macerasını da kaçırmamalısınız. (Bu dizinin 2.si de var ama izlemedim şuan için izlemeyi de düşünmüyorum çünkü oyuncular değişmiş.)  



Kim Pil Sook ile Go Hye Mi :)

9-Exo Next Door

Bunu izlemeyi bir Exotic olan kuzenim yaz tatilinde önerdi. Bu da bir mini dizi. (Kuzenimi de Kore dizilerine bulaştıran bendim :D ) Exo L iseniz ve bunu izlemediyseniz ölün bir zahmet. Exotic olmasam da dizi çok beğendim ben bunu yaa. Bir süreliğine Exo gurubu üyeleri farklı bir evde kalmak zorundadır. Taşındıkları yerde yan komşularının kızı Yoon Hee'yi  onları gözetlerken yakalarlar. Kız çok tuhaf bir şey ya. Çok komik olaylar dönüyor. Kızın kardeşi desen favorim zaten. En çok güldüren de o oldu. Gülmek istiyorsanız hala ne duruyorsunuz? İzleyin, eğlencenin ve komedinin tadını çıkarın :)



10-Flower Boy Next Door

Dizinin senaryosu ''Her gün seni gözetliyorum'' adlı ünlü bir webtoondan alıntıdır. Oh Boy serisinin 3. dizisi.dir.Evden çıkmayıp hayatını dört duvar arasında geçiren Go Dok Mi karşı dairesindeki doktor komşusuna kafayı takmıştır. Her gün onu gözetliyorken bir gün camda farklı biriyle karşılaşır. Bu kişi komşusu Han Tae Joon'un (kardeşi mi kuzeni mi öyle bir şey) kuzeni olan Enrique Geum'dır. İspanya'dan gelen ünlü Enrique bir çok oyun tasarlamış çok sevimli bir o kadar da çocuk gibi olan karakterimizdir. Go Dok Mi'nin onu gözetlediğini sanarak kapısına dayanır. Olay çıkarır. Komşusu olan herkes tepki gösterir tabii. ''Yahu bu kız evden çıkmıyor öyle bir asosyal psikopat insanlardan kaçıyor. Seni niye gözetlesin?!!'' dedim ben. Daha sonra bu Enrique kıza hayatın güzelliğini farkettirir ona dış dünyayı sevdirir. Anlattıkça anlatasım geliyor ama izlemezseniz olmaz diyeceğim dizilerden biri bu da. Yeni izledim zaten ben de. İzlemeden geçmeyin :) 





Evet arkadaşlar şimdilik bu kadar. Lütfen okuduysanız yorum yapmayı unutmayın. Emeğe saygı olarak en azından takip edebilirsiniz. Eğer gerçekten ilgi görürse aşağıda listesini yaptığım diziler ile devam edeceğim. Ve daha sonra izlemeyi düşündüklerimi de tanıtacağım.


11-Heartstrings
12-High School Love On
13-Hyde, Jekyll, Me
14-I Miss You
15-I'm Sorry I Love You
16-Love Rain
17-Mimi
18-My Girlfirend Is a Gumiho
19-Orange Marmelade
20-Pinocchio
21-Playful kiss
22-School 2015
23-Secret Garden
24-The Heirs
25-The Prime Minister And I
26-You Are Beautiful

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder