Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

18 Eylül 2015 Cuma

Bana reva mı lan bu?

Niye Haru'yu bu kadar kendine benzetiyorsun diye soruyorlar. (Kim sordu aq?)
Ama ben, bu sorulmamış soruya cevap vereceğim.

Önce Haru'nun hikayesi:

Okulun ilk günü suçsuz olduğu bir kavgada okul tarafından gelişigüzel cezalandırılınca, okula gelmeyi bırakır.

Şimdi benim hikayem:

Lise 3'ün ilk yarısının son günleri suçsuz olduğu bir kavgada okul tarafından gelişigüzel cezalandırılınca, okula gitmeyi bıraktım.

Haru'nun hikayesinin devamı:

Sınıf arkadaşı ve ayrıca komşusu Mizutani Shizuku, ona ders notlarını götürür ve arkadaş olurlar. Daha sonra Haru ona aşık olur ve ardından mutlu son.

Benim hikayemin devamı:

Psikolojik destek, ilaç... Okuldan ayrılıp başka bir okulun açık öğretimine geçmek. Mutsuzluk.

Bana reva mı lan bu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder