Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

10 Haziran 2015 Çarşamba

Devamlı Tükettiğimiz İçinde Böcekten Elde Edilen Gıda Maddesi Olan Ürünler

Şimdi, kırmız böceği diye bir böcek var. Bu böcekten kırmızı gıda boyası yapılıyor; ve böceğin kendisi değil, böcekten yapılan gıda boyası (böcek eziliyor ve kaynatılıyor) olduğundan serbest. Niyetim sizi iğrendirmek ya da o ürünlerden soğutmak değil, böcek tüketmeye dair ön yargıları kırmak. Ben, bunları bildiğim halde bu listedeki bir çok şeyi yiyorum/içiyorum. Böcek yemekten korkmayın, unutmayın; son balık öldüğünde, son kuş vurulduğunda, son hayvan avlandığında; böcekler ve otlardan başka yiyeceğimiz kalmayacak. O yüzden siz şimdiden alışın.


Karmin ve kırmız. İki farklı böcek çeşidinden iki farklı gıda boyası. İkisinin de pembe, kırmızı, mor...

Starbucks'tan Çilekli Frappucino (Tamam belki devamlı tükettiğimiz bir şey değil. Ya ben ne yapayım? Hayatımda sturbucks dükkanı görmüşlüğüm yok)

Çilekli eti puf

Çilekli danone

Coca Cola

Pepsi

Algida çilekli dondurma

Panda çilekli dondurma

İçindekiler kısmında E120 yer alan her ürün (E120 Karmin denen kırmız böceğinin gıda boyasının kimyasal adı. Yasal olarak izin var; çünkü zararlı bir şey değil. Böcekler yenilebilir gıda maddeleridir, sadece bunu göstermeye çalışıyorum)

Hemen hemen her çilekli ürün

Kan kırmızısı renkli ürünler

Danette çilekli puding

Çilekli süt

Karışık Jelibon

Ahududu jelibon

Dr. Oetker böğürtlenli sos

Sözün özü; içinde kırmızı tatlı yemiş bulunan hemen hemen her ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder