Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

15 Kasım 2014 Cumartesi

Makarneksin bardaklısı çıkmış ya la

Benim gibi ramen ihtiyacını makarneks ve noodle'lardan karşılayan biri için süper bir haber bu ama resmini bulamadım nette, carrefourda rastgele gördüm. (Leader ramen, yuki nori ve chopstick getirin demek için gitmiştim) Neyse; sınavlarda başlayacak, ben kaçayım. Söz sonraki yazımda kamp malzemelerine giriş yapcam (konu onlar olcak demeye dilim varmadı ya la, kesin arada başka konulara dokundurucam)

Şimdi resimlere bakmak için aradım, yuki değil yaki noriymiş. Neyse, bulamayınca akıl ederler herhalde. Buyrunuz; Dünya'nın pek çok dilinde Nori, Korece'de kim/gimi, Türkçe'de "suşi yosunu" ya da "yaprak yosun" diye geçen ürün:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder