Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

13 Kasım 2014 Perşembe

En Sevdiğim Anime Karakterleri

Sıralama Önemsiz
BAYAN

1) Winry Rockbell (FMA)
2) Mei (Yine FMA)
 
Doğu simyası kullanmasını ve pandasını seviyorum.
3) Hyuuga Hinata (Naruto)

Naruto'yu sevdiği için seviyorum.
4) Inoue Orihime (Bleach)

Seveninden ziyade sevmeyeni var ama bence kişilik bakımından bir sorunu yok.
5) P-ko ve Nino (Arakawa Under the Bridge)

Aynı animeden olduklarından aynı yere koydum, bir de P-ko birinci sezonda sadece bir kaç kez göründüğünden (Gerçek neden: Onlar sonra aklıma geldi, Mustang maddesini yazarken). Deli olmalarını seviyorum.
ERKEK

6) Urahara Kisuke (Bleach)

Psikopatlığını seviyorum.
7) Roy Mustang (FMA)

Ateş dört elementten en az sevdiğim olsa da; Albay'ın da bir karizması var. Ayrıca eldivendeki dönüşüm çemberi ve oradaki semender.
8) Deidara (Naruto)

Fazla söze gerek yok: Sanat bir patlamadır!
9) Aburame Shino (Naruto)

Böceklerini seviyorum.
HIDEYOSHI (Ya da erkekken kız, kızken erkek gibi görünenler)
10) Near (Death Note)

Geber kira! Ayrıca cinsiyetini çözemedim, o yüzden hideyoshi dedim.

Sonraki liste: En Nefret Ettiklerim!

Ja ne!

Bu arada; o kadar uzun zamandır Kore dizisi izlemedim ki, galiba o dile yeniden alışmam uzun sürecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder