Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

14 Kasım 2014 Cuma

En Nefret Ettiğim Anime Karakterleri

Sıralama önemsizdir, çünkü hepsinden nefret ediyorum. Tabii ilk sıradakinden hepsinden çok nefret ediyorum.
1) Haruno Sakura (Naruto)

Bu pembe kafalı geri zekalıdan ne kadar nefret ettiğimi anlatsam kelimelere sığmaz, inanın. Saske-kun, saske-kun; başı sıkışınca "Narutooo!" yok ya! Zaten ilk bölümlerden belliydi bunun büyüyünce ne halt olacağı (bkz. Pain savaşı). Zaten kendini Dünya'nın merkezi sanması yok mu... Sen kimsin de bütün köyü yerle bir eden Pein'i yenen Nardo'cuğumuza vuruyorsun!?! Kaltak bir de Hinata'cığımın itirafından sonra gerizekalıca saçma sapan bir planla sahte aşk itirafı yaptı, kendisine karşı azcık olan saygımı da bitirdi. Daha fazla yazmaya devam edemicem, bak ellerim titriyo düşünürken bile...
2) Yagami Raito (Death Note)

Öncelikle; kendisini sevmesem de düşüncesine saygı duyuyorum. Ben de de öyle bir güç olsa, ben de aynısını yapardım. Ama ben i.ne'lik yapıp Rem'e kendisi ve Misa'nın hayatı pahasına L'i öldürtmezdim. Başta haklıydın Kira, keşke hep öyle kalsaydın...
3) Tokyo Ghoul'deki Kagune koleksiyonu yapan manyak dedektif

Adını unuttum bu gerizekalının... Ghoul'lerin de duyguları var ulan! Adı neydi bu geri zekalının? Geberdi gitti zaten, iyi oldu... Yaşasın Touka-chan! (Bu arada en sevdiklerim listesine eklemeyi unutmuşum Touka'yı)
4) Wrath (FMA)

İşte, Wrath... Yani...

Lan sevdiğim 10 tane çıktı, sevmediğim 4...

Ja ne!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder