Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

24 Kasım 2014 Pazartesi

Kapıda kaldım aq

Ya insan düşünmez mi bu adam anahtarını unutabilir, gidip kardeşinden anahtar alabilir, kardeşininkinde üst yok, üstü kilitlemiyim... Ama gerçi demekki öyle olması gerekiyormuş, çünkü bu sayede Türkiye'deki akvaryumcularda Cyprinopur bulamayacağımı, onun yerine Makofish isimli Türk malı (aşağılamıyorum, hatta buna sevindim) bir ilaç olduğıunu öğrendim. Balıklar hastalandı; kistler var. Allah'tan fark ettik, zaten teker teker gitmeye başlamışlardı... Şimdi ilaçladım. Hazır aklıma gelmişken; bazı insanlar akvaryumcu ile akvaristi aynı anlamda kullanıyor. Oysa anlamları tamamen farklıdır.

Akvaryumcu: Bu işi para kazanmak için yapan,
Akvarist: Bu işi zevk için ya da su altı dünyasına duyduğu meraktan yapan (İki akvaryumu olan ve elinde yüze yakın tank -savaş tankı demiyoz heralde aq- planı olan yazar, burada kendine sesleniyor).

Haa; aynı zamanda akvarist de olan akvaryumcular yok mu? Elbette var. Mesela devamlı gittiğim Mercan Akvaryum (Altı Eylül Pasajı) ve hiç bir şey almayacaksam bile uğramaktan çekinmeyeceğim Hobby Petshop böyle.

Şu iksinin iletişim bilgilerini koyam bari, de şimdi değil.

Eveeet; nasıl oluyor da Avrupa'nın en ucuzlarından biri, Türkiye'nin en pahalılarından oluyor? (Sera)

Fabrika: 1 €
Alman Toptancı: 2 €
Türk İthalatçı: 3 € = 8,29760929 TL + Vergiler
Petshop: 9 TL+2.Vergiler

İşte böyle...

Şu iki petshopun iletişim adreslerini verip susuyorum: (Susadım haa)

https://plus.google.com/107604042427840923254/about?gl=tr&hl=tr

http://hobbypetshop.com.tr/

Giderayak havamı atiim: (Mantarın sace küpü, tavıklının sace paketi varmış)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder