Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

14 Kasım 2014 Cuma

Körili saçmalama

Bilen bilir farklı kültürlerin yemeklerini tatmayı ne kadar sevdiğimi. Özellikle Uzakdoğu mutfağının yeri ayrı... Bu arada; balık yemiyorum.

Başlık da bulamadım, yazının sonunda belki bulurum.

Obento'ya uygun kap aldım.

Bu arada; Balıkesir'de bir türlü ramen bulamadım, varsa yoksa noodle.

Kung Fu Ramen'i sevmedim bu arada. İstanbul'da bulup yemiştim; zaten Çin malından ne bekliyordum ki... Ama leader ramen paketlerinde Hanja ile bir şeyler yazdığından noodle sandım (ismine bakmayı akıl edemedim, evet).

Size hoşuma giden obento resimleri koyayım.

Aklıma bir başlık geldi: Körili Saçmalama... Ne körisi mi? Ona da gelcem, durun...


Köriyi seviyorum; ama acı değil, UzakDoğu usulü tatlı köri.
Sırf tatlı körili olduğundan evi körili NUDO'yla doldurdum. (NUDO'dan reklam mı alsam :P)

Körili sebzeli pilav yaptım; pek güzel oldu. Körili pilav yapcam yakında... 


Neyse... Hadi; şimdi başlığı atıp daha fazla saçmalamadan gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder